Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putomanen skriver: Tusind tak, det er bare så vildt, at resultatet er positivt Jeg forstod også på klinikken at det skulle være en fint hcg-tal. Jeg håber at det betyder, at ægget har sat sig rigtig godt fast.
Tusind tak, det er bare så vildt, at resultatet er positivt Jeg forstod også på klinikken at det skulle være en fint hcg-tal. Jeg håber at det betyder, at ægget har sat sig rigtig godt fast.
Det er et perfekt HCG tal...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE!!!!! :-)
o1Mutte skriver: I har bare SÅ meget fortjent det
I har bare SÅ meget fortjent det
Lisbeth1985 skriver: TILLYKKE!!!!! :-)
Putomanen skriver: Det er sku også vildt at være gravid efter 4 års kamp og 8 forsøg Jeg lover at opdatere lidt Indtil videre står den på ts d. 16. september.Jeg stormede også ud og købte nogle g-teste efter klinikken havde ringet. Jeg var lige nødt til at dobbelttjekke Der kom da også 2 flotte streger frem med det samme
Det er sku også vildt at være gravid efter 4 års kamp og 8 forsøg Jeg lover at opdatere lidt Indtil videre står den på ts d. 16. september.Jeg stormede også ud og købte nogle g-teste efter klinikken havde ringet. Jeg var lige nødt til at dobbelttjekke Der kom da også 2 flotte streger frem med det samme
Hvor er billederne..
ihh hvor dejligt ! STort Tillykke
Putomanen skriver: Mange tak Jeg håber at du snart følger efter
Mange tak Jeg håber at du snart følger efter
ønskebarn74 skriver: Hvor er billederne..
Putomanen skriver: Jeg håber at det virker. Denne test tog jeg kl 13 i dag
Jeg håber at det virker. Denne test tog jeg kl 13 i dag
Stort tillykke !
Hold op den er positiv..
Og så er det ikke engang med morgenurin..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128