Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putomanen skriver: Ja, jeg er sku gravid. Det er helt vildt. Jeg er lidt rundt på gulvet og jeg tror ikke at det er gået helt op for mig endnu, at jeg har en lille spire i maven.Klinikken ringede i formiddags og sagde tillykke, den er positiv. Hcg på 484 Så bliver livet ikke mere skønt.Jeg er sikker på at jeres hep og krydsede fingre hjalp!!!
Ja, jeg er sku gravid. Det er helt vildt. Jeg er lidt rundt på gulvet og jeg tror ikke at det er gået helt op for mig endnu, at jeg har en lille spire i maven.Klinikken ringede i formiddags og sagde tillykke, den er positiv. Hcg på 484 Så bliver livet ikke mere skønt.Jeg er sikker på at jeres hep og krydsede fingre hjalp!!!
Stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jaja, så er jeg væk fra Baby.dk et par dage, og så går det HELT amok herinde - for pokker, hvor er det bare SÅ fedt for jer! TILLYKKE, hvor er det bare velfortjent, at det endelilg blev jeres tur!
Lou skriver: Hvor er det fedt.. Nej hvor skønt at læse!! Kæmpe kæmpe tillykke ...
Hvor er det fedt.. Nej hvor skønt at læse!! Kæmpe kæmpe tillykke ...
CroQuis skriver: Ihhh stort tillykke Er rigtig glad på jeres vejne
Ihhh stort tillykke
Er rigtig glad på jeres vejne
Moma skriver: Ej hvor fantastisk! Jeg bliver altid ekstra glad, når en fra denne gruppe bliver gravid! Stort tillykke!
Ej hvor fantastisk! Jeg bliver altid ekstra glad, når en fra denne gruppe bliver gravid!
Stort tillykke!
Lauer skriver: Jaja, så er jeg væk fra Baby.dk et par dage, og så går det HELT amok herinde - for pokker, hvor er det bare SÅ fedt for jer! TILLYKKE, hvor er det bare velfortjent, at det endelilg blev jeres tur!
Mange gange tillykke
det er så fantastisk
E.J.mor. skriver: Mange gange tillykke det er så fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128