Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg er sku gravid. Det er helt vildt. Jeg er lidt rundt på gulvet og jeg tror ikke at det er gået helt op for mig endnu, at jeg har en lille spire i maven.Klinikken ringede i formiddags og sagde tillykke, den er positiv. Hcg på 484 Så bliver livet ikke mere skønt.Jeg er sikker på at jeres hep og krydsede fingre hjalp!!!
Weeeeeeee, tillykke sødeste..
Og flot HCG tal..
Hold op hvor er det bare stort..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Ja, jeg er sku gravid. Det er helt vildt. Jeg er lidt rundt på gulvet og jeg tror ikke at det er gået helt op for mig endnu, at jeg har en lille spire i maven.Klinikken ringede i formiddags og sagde tillykke, den er positiv. Hcg på 484 Så bliver livet ikke mere skønt.Jeg er sikker på at jeres hep og krydsede fingre hjalp!!!
Sidder her og stortuder af glæde på jeres vegne..
Hvor er det vildt..
ønskebarn74 skriver: Weeeeeeee, tillykke sødeste.. Og flot HCG tal.. Hold op hvor er det bare stort..
Putomanen skriver: Det er sku også vildt at være gravid efter 4 års kamp og 8 forsøg Jeg lover at opdatere lidt Indtil videre står den på ts d. 16. september.Jeg stormede også ud og købte nogle g-teste efter klinikken havde ringet. Jeg var lige nødt til at dobbelttjekke Der kom da også 2 flotte streger frem med det samme
Det er sku også vildt at være gravid efter 4 års kamp og 8 forsøg Jeg lover at opdatere lidt Indtil videre står den på ts d. 16. september.Jeg stormede også ud og købte nogle g-teste efter klinikken havde ringet. Jeg var lige nødt til at dobbelttjekke Der kom da også 2 flotte streger frem med det samme
o1Mutte skriver: Iihhhhhhhhhhhh SÅ fantastisk Er SÅ glad på dine vegne, STOOORT TILLYKKE!!!
Iihhhhhhhhhhhh SÅ fantastisk Er SÅ glad på dine vegne, STOOORT TILLYKKE!!!
Maja84 skriver: Weeeee hvor dejligt, stort tillykke et skønt lille forårsbarn
Weeeee hvor dejligt, stort tillykke et skønt lille forårsbarn
ønskebarn74 skriver: Sidder her og stortuder af glæde på jeres vegne.. Hvor er det vildt..
Putomanen skriver: Tusind tusind tak, det varmer bare så utroligt meget!Det er helt vildt, at det endelig er lykkes.
Tusind tusind tak, det varmer bare så utroligt meget!Det er helt vildt, at det endelig er lykkes.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128