synes det er lidt underligt? -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

DianaRJS

StineW79 skriver:

Har født på Herning sygehus begge gange, og vi har begge gange fået billederne gratis. Vh stine

var også kun på viborg ved de 2 store jeg betalte....

i herning får vi dem også gratis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
DianaRJS skriver:

det her er bare lige en undring fra min side af ....

da jeg ventede mine 2 store drenge skulle vi betale 20kr for scanningsbillederne på viborg sygehus....

MEN.

denne her gang ved tvillingerne hvor jeg høre under Herning sygehus, får vi dem mere eller mindre kastet i nakken????

har fået MINIMUM 4 billeder ved hver scanning vi har været til denne her gang....

Andre der har oplevet det???

Vi skulle betale 40,- pr billede i Svendborg. Synes det var så frækt! Men man gør det jo alligevel, man vil jo gerne have dem 

Anmeld

24. august 2013

Menne

I Aalborg gav vi 50 kr for et billede. Hun spurgte ikke engang, om vi var interesseret! Gav os bare et billede og et girokort 

Anmeld

24. august 2013

Michelle88

Jeg fødte på Kolding sygehus, men gik til scanninger ved jordemoder centeret i Vejle og det var det gratis.. Vidste slet ikke at de tog penge for det nogle steder..

Anmeld

24. august 2013

LinLin

Jeg skulle også betale 30 kr pr billede (!!!) i 2006, men i 2010 var det frivilligt. Det var det også i år da vi var til nf....

På skejby...

Anmeld

24. august 2013

Møn-Mor

På Næstved Sygehus har jeg fået 3-4 billeder med ved både NF og MD i begge mine graviditeter.
Vi nåede ikke at spørge til billederne nogle af gangene før de af sig selv havde printet til os

Anmeld

24. august 2013

grinny

Vi betalte heller ikke i Næstved og der fik vi ellers en del fordi lillemanden på ingen måde gider ligge rigtigt  

Anmeld

24. august 2013

Krussedulle

DianaRJS skriver:

det her er bare lige en undring fra min side af ....

da jeg ventede mine 2 store drenge skulle vi betale 20kr for scanningsbillederne på viborg sygehus....

MEN.

denne her gang ved tvillingerne hvor jeg høre under Herning sygehus, får vi dem mere eller mindre kastet i nakken????

har fået MINIMUM 4 billeder ved hver scanning vi har været til denne her gang....

Andre der har oplevet det???

Vi skulle også betale, da vi blev scannet i Holbæk.. men ikke i Næstved!

Anmeld

24. august 2013

L&V

Har født født begge mine på viborg og ved alle mine mange mange scanninger har vi fået billeder gratis og nok af dem

Anmeld

24. august 2013

MyLove E

Vi betalte kun ved første scanning på Viborg. Ved 2 og 3 scanning fik vi dem bare. Så ja jeg tror det kommer an på hvem der er på arbejde den dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.