synes det er lidt underligt? -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

DianaRJS

Wimmie skriver:

Det er vist meget forskelligt

I Odense kostede billederne 30 kr -i Fredericia fik jeg 5 billeder gratis 

det er sku noget mærkeligt noget vi bliver scannet hver 14 dag med tvillingerne, da jeg har haft mange komplikationer i de 2 andre graviditeter, og desværre også har denne her, men der får vi også gratis minimum 4 billeder med hjem hver gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

Janni.

DianaRJS skriver:

hahaha ja jeg må være registreret som "god betalende" i systemet hahaha

men køber sku allgievel op i mange penge for man vil jo self gerne have billeder med hjem hver gang ;P synes det er mega hyggeligt at sidde og sammenligne dem, ihvertfald den her gang, nu bliver jeg jo scannet hver 14 dag, så der er ikke så meget at sammenligne pr. gang, også fordi vi nu kun kan få billeder af hovedet fordi de fylder så meget men er jo kun godt altså at de fylder haha

Ja jeg kunne ikke lige dy mig.  Dejligt at de fylder godt. 

Anmeld

24. august 2013

Stumpen

Har født to gange i Herning og aldrig betalt for scanningsbilleder.. 

Anmeld

24. august 2013

Karina84

DianaRJS skriver:

som lige skrevet skulle min veninde der også hørte under viborg også betale for hendes

ringer fanme og kræver mine penge tilbage haha 3 og 5 år efter gør vel ingen forskel?

Hmm altså jeg har ikke hørt om nogen her i Viborg der har betalt. Til NF med den store spugte vi også om hun ikke skulle ha noget for det, men hun sagde pænt nej tak (og hun var endda noget over JM halløj på afdelingen). Det går jo bare til en fælles kasse er jeg ret sikker på at der står i de papirer man får med når man bliver kaldt ind. 

Men ja, ring og brok dig haha det vil de nok slet ikke synes var spor underligt  

Anmeld

24. august 2013

DianaRJS

Karina84 skriver:

Hmm altså jeg har ikke hørt om nogen her i Viborg der har betalt. Til NF med den store spugte vi også om hun ikke skulle ha noget for det, men hun sagde pænt nej tak (og hun var endda noget over JM halløj på afdelingen). Det går jo bare til en fælles kasse er jeg ret sikker på at der står i de papirer man får med når man bliver kaldt ind. 

Men ja, ring og brok dig haha det vil de nok slet ikke synes var spor underligt  

det gør det sku bare endnu mere underligt

men nej der stod nemlig intet, så vi blev faktisk rigtig overrasket over det

nej altså 3 og 5 år efter er sku da meget normalt at ville have penge tilbage

tror du det gælder ved sofa, seng tv osv også?

Anmeld

24. august 2013

Diana2013

DianaRJS skriver:

det her er bare lige en undring fra min side af ....

da jeg ventede mine 2 store drenge skulle vi betale 20kr for scanningsbillederne på viborg sygehus....

MEN.

denne her gang ved tvillingerne hvor jeg høre under Herning sygehus, får vi dem mere eller mindre kastet i nakken????

har fået MINIMUM 4 billeder ved hver scanning vi har været til denne her gang....

Andre der har oplevet det???

I Randers er det 50 pr stk, (står der på døren) men vi gav 50 for billeder, og sidst fik vi dem bare, så tror det kommer an på hvem der er på vagt. Synes også det er ret underligt at der er så stor pris forskel

Anmeld

24. august 2013

DianaRJS

Stumpen skriver:

Har født to gange i Herning og aldrig betalt for scanningsbilleder.. 

skal vi heller ikke i herning... var derfor jeg undrede mig

i herning får dem mere eller mindre smidt i nakken

Anmeld

24. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har født på Herning sygehus begge gange, og vi har begge gange fået billederne gratis. Vh stine

Anmeld

24. august 2013

Mom2

DianaRJS skriver:

det her er bare lige en undring fra min side af ....

da jeg ventede mine 2 store drenge skulle vi betale 20kr for scanningsbillederne på viborg sygehus....

MEN.

denne her gang ved tvillingerne hvor jeg høre under Herning sygehus, får vi dem mere eller mindre kastet i nakken????

har fået MINIMUM 4 billeder ved hver scanning vi har været til denne her gang....

Andre der har oplevet det???

På Hjørring sygehus giver du 50.- pr billede ved de strenge og de søde giver et par for 50.-

Anmeld

24. august 2013

DianaRJS

Diana2013 skriver:

I Randers er det 50 pr stk, (står der på døren) men vi gav 50 for billeder, og sidst fik vi dem bare, så tror det kommer an på hvem der er på vagt. Synes også det er ret underligt at der er så stor pris forskel

giver jeg dig også ret i....  de kunne ski da i det mindste blive enige om en pris de forskellige steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.