synes det er lidt underligt? -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
30 svar
3 synes godt om
24. august 2013

DianaRJS

det her er bare lige en undring fra min side af ....

da jeg ventede mine 2 store drenge skulle vi betale 20kr for scanningsbillederne på viborg sygehus....

MEN.

denne her gang ved tvillingerne hvor jeg høre under Herning sygehus, får vi dem mere eller mindre kastet i nakken????

har fået MINIMUM 4 billeder ved hver scanning vi har været til denne her gang....

Andre der har oplevet det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

Nadia&Daniel

DianaRJS skriver:

da jeg ventede mine 2 store drenge skulle vi betale 20kr for scanningsbillederne på viborg sygehus....

MEN.

denne her gang ved tvillingerne hvor jeg høre under Herning sygehus, får vi dem mere eller mindre kastet i nakken????

har fået MINIMUM 4 billeder ved hver scanning vi har været til denne her gang....

Vi fik også gratis billeder med (Gentofte) - dog "kun" tre hver gang 

Anmeld

24. august 2013

Karina84

Jeg har født begge mine her i Viborg, og vi har aldrig betalt for billederne, så det må afhænge af hvem der lige er på vagt den dag 

Anmeld

24. august 2013

DianaRJS

Nadia&Daniel skriver:

Vi fik også gratis billeder med (Gentofte) - dog "kun" tre hver gang 

har jeg også hørt mange andre der gør, men min veninde f.eks. der også hørte under viborg da hun var gravid skulle også betale 20kr pr billede.... hvor vi på herning får dem "smidt" i nakken.... altså er super glad for det, skal ikke forstås som at jeg ikke er Men synes det er vildt mærkelig at man i viborg skulle betale men ikke her

Anmeld

24. august 2013

Nadia&Daniel

DianaRJS skriver:

har jeg også hørt mange andre der gør, men min veninde f.eks. der også hørte under viborg da hun var gravid skulle også betale 20kr pr billede.... hvor vi på herning får dem "smidt" i nakken.... altså er super glad for det, skal ikke forstås som at jeg ikke er Men synes det er vildt mærkelig at man i viborg skulle betale men ikke her

Synes også det er mærkeligt.. At der skal være forskel.. 

Anmeld

24. august 2013

Janni.

Det er vel fordi i har betalt rigeligt for de andre billeder..
Ej jeg ved det ikke

Anmeld

24. august 2013

Wimmie

DianaRJS skriver:

MEN.

Det er vist meget forskelligt

I Odense kostede billederne 30 kr -i Fredericia fik jeg 5 billeder gratis 

Anmeld

24. august 2013

DianaRJS

Karina84 skriver:

Jeg har født begge mine her i Viborg, og vi har aldrig betalt for billederne, så det må afhænge af hvem der lige er på vagt den dag 

som lige skrevet skulle min veninde der også hørte under viborg også betale for hendes

ringer fanme og kræver mine penge tilbage haha 3 og 5 år efter gør vel ingen forskel?

Anmeld

24. august 2013

DianaRJS

Janni. skriver:

Det er vel fordi i har betalt rigeligt for de andre billeder..
Ej jeg ved det ikke

hahaha ja jeg må være registreret som "god betalende" i systemet hahaha

men køber sku allgievel op i mange penge for man vil jo self gerne have billeder med hjem hver gang ;P synes det er mega hyggeligt at sidde og sammenligne dem, ihvertfald den her gang, nu bliver jeg jo scannet hver 14 dag, så der er ikke så meget at sammenligne pr. gang, også fordi vi nu kun kan få billeder af hovedet fordi de fylder så meget men er jo kun godt altså at de fylder haha

Anmeld

24. august 2013

Mother-love

Til nf skulle vi ikke betale. Men til md skulle vi betale 5 kr pr billede. på Silkeborg hospital. Men fødegangen er så nedlagt nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.