2 dages ventetid tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

Putomanen

tweety2060 skriver:

virkelig for jer!!! Er det før eller efter middag du får svar???

Tusind tak, jeg håber det hjælper
De plejer først at sige tidspunktet, når jeg får taget prøven, men omkring kl 12-13. Jeg har dog prøvet, at de har ringet før. Så jeg tør jo ikke at gå nogen steder indtil de har ringet

Hvordan gik æu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Ja for så betydningsfulde er vi jo

Jeg troede ikke den var der, fordi jeg havde pletblødt en lille bitte bitte smule, og gik helt i spåner, da det skete og var sikker på det var fordi jeg havde været til yoga lidt tosset, men ja man er ikke altid særlig logisk tænkende

Jeg må indrømme at jeg da også lidt har fortrudt, at jeg ikke testede, men jeg turde ikke, og så er det jo en del af vores historie mor har aldrig ved selvsyn set at hun var gravid, det er kun sygeplejersken og en bioanalytiker der har

Det er da en rigtig fin historie at sige, at det kun var bioanalytikere og sygeplejersken, som så du var gravid

Så må du gemme testen til en eventuel fremtidig graviditet

Anmeld

23. august 2013

tweety2060

Putomanen skriver:

kenderddedetSÅ

Tusind tak, jeg håber det hjælper
De plejer først at sige tidspunktet, når jeg får taget prøven, men omkring kl 12-13. Jeg har dog prøvet, at de har ringet før. Så jeg tør jo ikke at gå nogen steder indtil de har ringet

Hvordan gik æu?

Åh nej kender det SÅ godt!! Trods telefon er sat på max styrke+ vibration, så den kan høres hos naboen, så tjekker man den stort set hver 30. Sekund.... Man tør ikke rigtig tjekke om telefonen virker hvis nu de liiige ringer.... Absolut et sand H!!!
Sender det bedste tanker til dig!!!!!!!

Anmeld

23. august 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Det er da en rigtig fin historie at sige, at det kun var bioanalytikere og sygeplejersken, som så du var gravid

Så må du gemme testen til en eventuel fremtidig graviditet

Ja jeg får forhåbentlig lov til at prøve at være gravid en enkelt gang mere, så må jeg teste der, tror dog aldrig jeg kommer til at teste før bp, det tør jeg ikke

Jeg håber så meget l får den mest lykkelige søndag! Selvom meget af dagen kommer til at gå med at sidde og glo på telefonen pyha hvor tjekkede jeg mange gange om den nu virkede

Anmeld

23. august 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Så er der under 2 dage tilbage til bp.

Jeg har ingen symptomer overhovedet og næsten ingen mens smerter. Jeg bliver ved med at bilde mig selv ind, at jeg burde kunne mærke nu, hvis jeg er gravid, og derfor er troen der heller ikke på, at det lykkes.
Jeg ved godt, at man langt fra altid kan mærke en graviditet, men puha hvor er det svært.

Jeg håber at jeg kan få nydt lidt af weekenden.

Kæmpe krammer søde.. 

Anmeld

24. august 2013

Putomanen

tweety2060 skriver:

Åh nej kender det SÅ godt!! Trods telefon er sat på max styrke+ vibration, så den kan høres hos naboen, så tjekker man den stort set hver 30. Sekund.... Man tør ikke rigtig tjekke om telefonen virker hvis nu de liiige ringer.... Absolut et sand H!!!
Sender det bedste tanker til dig!!!!!!!

Telefonen skal helst være i hånden konstant. Og jeg kan gå helt i panik hvis jeg går på toilettet og glemmer telefonen. Det er en forfærdelig ventetid.
Tusind tak!

Anmeld

24. august 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Ja jeg får forhåbentlig lov til at prøve at være gravid en enkelt gang mere, så må jeg teste der, tror dog aldrig jeg kommer til at teste før bp, det tør jeg ikke

Jeg håber så meget l får den mest lykkelige søndag! Selvom meget af dagen kommer til at gå med at sidde og glo på telefonen pyha hvor tjekkede jeg mange gange om den nu virkede

Jeg håber at vi begge får lov at se de to gyldne streger

Puha, man frygter telefonen ikke virker, men man tørheller ikke at teste den hvis de nu ringer imens. Og tænk hvis de har skrevet nummeret forkert ned...

Anmeld

24. august 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Kæmpe krammer søde.. 

Tusind tak!
Jeg håber virkelig at de manglende symptomer ikke er et dårligt tegn.

Anmeld

24. august 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg håber at vi begge får lov at se de to gyldne streger

Puha, man frygter telefonen ikke virker, men man tørheller ikke at teste den hvis de nu ringer imens. Og tænk hvis de har skrevet nummeret forkert ned...

Det håber jeg også, og jeg alt for at du får dine at se i morgen

Ja der er en million scenarier der bliver ved med at dukke op for, at de ikke skulle kunne få fat i en! Jeg tror jeg sad ca en gang i minuttet og tjekkede at der var strøm på... De ville ringe efter kl 13 tror jeg det var og de ringede 13.30, så jeg var gået i panik mange gange inden da

Anmeld

24. august 2013

Lisbeth1985

Jeg hepper!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.