2 dages ventetid tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
33 svar
7 synes godt om
23. august 2013

Putomanen

Så er der under 2 dage tilbage til bp.

Jeg har ingen symptomer overhovedet og næsten ingen mens smerter. Jeg bliver ved med at bilde mig selv ind, at jeg burde kunne mærke nu, hvis jeg er gravid, og derfor er troen der heller ikke på, at det lykkes.
Jeg ved godt, at man langt fra altid kan mærke en graviditet, men puha hvor er det svært.

Jeg håber at jeg kan få nydt lidt af weekenden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Jeg har ingen symptomer overhovedet og næsten ingen mens smerter. Jeg bliver ved med at bilde mig selv ind, at jeg burde kunne mærke nu, hvis jeg er gravid, og derfor er troen der heller ikke på, at det lykkes.
Jeg ved godt, at man langt fra altid kan mærke en graviditet, men puha hvor er det svært.

Anmeld

23. august 2013

tarkoflen

Jeg kunne intet mærke søde du, så du må ikke opgive håbet endnu!

Tænker på dig og krydser så meget fingre for dig! Er der bp på søndag?

Anmeld

23. august 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Jeg kunne intet mærke søde du, så du må ikke opgive håbet endnu!

Tænker på dig og krydser så meget fingre for dig! Er der bp på søndag?

Mange tak, det beroligede lidt.
Jeg ved også godt, at jeg ikke kan stille det op på den måde, men det er svært at lade være. Følelserne er svære at styre.

Jeg har bp på søndag, og fordi jeg fik en smule æl-sprøjte fredag i sidste uge, tør jeg ikke at hjemmeteste af frygt for en falsk positiv test. Så jeg må sidde søndag formiddag med telefonen i hånden.

Anmeld

23. august 2013

tarkoflen

Og forresten er det lige præcis et år siden i dag, at vi fik besked på bp var positiv så jeg må kunne sende ekstra positiv energi i din retning

Anmeld

23. august 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Og forresten er det lige præcis et år siden i dag, at vi fik besked på bp var positiv så jeg må kunne sende ekstra positiv energi i din retning

Det satser vi på

Anmeld

23. august 2013

Carina:-)

Jeg har aldrig kunnet mærke en dyt.

Ømme bryster og stik i siderne har først været langt henne i graviditeten.

Kvalme har jeg aldrig nogen sinde haft.

Så her har det bare været en postiv test og intet andet -Og jeg har alligevel født 7 børn 

Krydser og håber på jeres vegne at nu er den der 

Anmeld

23. august 2013

lineog4

Kunne kun mærke det 4. Og sidste gang - de andre gange kom det helt bag på mig - held og lykke

Anmeld

23. august 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Mange tak, det beroligede lidt.
Jeg ved også godt, at jeg ikke kan stille det op på den måde, men det er svært at lade være. Følelserne er svære at styre.

Jeg har bp på søndag, og fordi jeg fik en smule æl-sprøjte fredag i sidste uge, tør jeg ikke at hjemmeteste af frygt for en falsk positiv test. Så jeg må sidde søndag formiddag med telefonen i hånden.

Følelserne er umulige at styre og det er måske meningen at vi ikke skal kunne styre det... De sidste dage inden bp er ulidelige, sådan er det bare

Jeg turde heller ikke teste selv, så har faktisk aldrig stået med en test med to streger på, for jeg turde ikke teste selv, heller ikke efter bp, var bange for at den pludselig ville være negativ, fjollet, men igen de følelser er ikke til at styre

Anmeld

23. august 2013

esioul

for dig.

Håber du får de 2 gyldne strege

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.