2 dages ventetid tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

salix

jeg har heller ikke med mine 3 kunne mærke noget før efter uge 7/8 stykker så den kan sagtens være der... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Putomanen

Carina:-) skriver:

Jeg har aldrig kunnet mærke en dyt.

Ømme bryster og stik i siderne har først været langt henne i graviditeten.

Kvalme har jeg aldrig nogen sinde haft.

Så her har det bare været en postiv test og intet andet -Og jeg har alligevel født 7 børn 

Krydser og håber på jeres vegne at nu er den der 

Det er lige præcist de symptomer jeg forventer at få, eller bare 1 af dem.

Det beroliger en del at høre om andre, der heller ikke oplevede symptomer. Så er der stadig en chance for, at den er der

Mange tak for de krydsede fingre, det varmer

Anmeld

23. august 2013

Putomanen

lineog4 skriver:

Kunne kun mærke det 4. Og sidste gang - de andre gange kom det helt bag på mig - held og lykke

Mange tak.
Det er dejligt at høre om nogle, som ikke har oplevet nogen symptomer. Det er næsten altid det modsatte, jeg læser om.

Anmeld

23. august 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Følelserne er umulige at styre og det er måske meningen at vi ikke skal kunne styre det... De sidste dage inden bp er ulidelige, sådan er det bare

Jeg turde heller ikke teste selv, så har faktisk aldrig stået med en test med to streger på, for jeg turde ikke teste selv, heller ikke efter bp, var bange for at den pludselig ville være negativ, fjollet, men igen de følelser er ikke til at styre

Hi hi, det er sjovt som kroppen kan styre én og éns handlinger. Jeg har også nogle ting jeg ikke tør gøre eller sige fordi jeg er bange for at jinkse det

Anmeld

23. august 2013

Putomanen

for dig.

Håber du får de 2 gyldne strege

Tusind tak, det håber jeg virkelig også!

Anmeld

23. august 2013

Putomanen

salix skriver:

jeg har heller ikke med mine 3 kunne mærke noget før efter uge 7/8 stykker så den kan sagtens være der... 

Puha, jeg håber virkelig jeg også er en af dem, som ikke får symptomer før senere.
Jeg håber at de krydsede fingre hjælper, så jeg får et positivt svar på søndag

Anmeld

23. august 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Hi hi, det er sjovt som kroppen kan styre én og éns handlinger. Jeg har også nogle ting jeg ikke tør gøre eller sige fordi jeg er bange for at jinkse det

Det var præcis derfor jeg ikke turde teste, og hvor er det fjollet, det er jo ikke sådan at jeg pludselig ikke var gravid længere fordi jeg tissede på en pind men ja man gør fjollede ting, når der er noget man ønsker sig så meget

Anmeld

23. august 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Det var præcis derfor jeg ikke turde teste, og hvor er det fjollet, det er jo ikke sådan at jeg pludselig ikke var gravid længere fordi jeg tissede på en pind men ja man gør fjollede ting, når der er noget man ønsker sig så meget

Et eller andet sted er man lidt selvcentrerede når man tror, at man har så stor en påvirkning med så små ting som enten at tisse i toilettet eller på en pind
Jeg tør ikke at sige det højt, hvis jeg har noget der minder om et symptom på graviditet, for så vil det bestemt ikke være et symptom.

Jeg ved dog at jeg SKAl teste selv, hvis/når det lykkes, da de to streger er et stort symbol for mig og noget som er lig med en graviditet.

Anmeld

23. august 2013

tweety2060

virkelig for jer!!! Er det før eller efter middag du får svar???

Anmeld

23. august 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Et eller andet sted er man lidt selvcentrerede når man tror, at man har så stor en påvirkning med så små ting som enten at tisse i toilettet eller på en pind
Jeg tør ikke at sige det højt, hvis jeg har noget der minder om et symptom på graviditet, for så vil det bestemt ikke være et symptom.

Jeg ved dog at jeg SKAl teste selv, hvis/når det lykkes, da de to streger er et stort symbol for mig og noget som er lig med en graviditet.

Ja for så betydningsfulde er vi jo

Jeg troede ikke den var der, fordi jeg havde pletblødt en lille bitte bitte smule, og gik helt i spåner, da det skete og var sikker på det var fordi jeg havde været til yoga lidt tosset, men ja man er ikke altid særlig logisk tænkende

Jeg må indrømme at jeg da også lidt har fortrudt, at jeg ikke testede, men jeg turde ikke, og så er det jo en del af vores historie mor har aldrig ved selvsyn set at hun var gravid, det er kun sygeplejersken og en bioanalytiker der har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.