Rinepigen skriver:
Blev lige inspireret af en anden tråd 
Kom til at tænke på hvor tidligt om morgenen man kan aflevere sit barn i dagpleje .. kunne læse mig frem til at nogle mener at det er tidligt at aflevere kl 7.00 hver dag men hjemme hos os har vi rimeligt tidlige mødetider så her ville det aldrig kunne fungerer hvis vi først kunne aflevere efter kl 7.30.
min kæreste møder kl 6.00-14.15 hver dag og når min barsel er slut så vil mine primære mødetider ligge fra 7.00-15.00 ca. og det vil jo sige at vi nok skulle aflevere hver dag senest kl 6.30.. Kan man overhovedet det nogle steder ???
Hvad gør de familier hvor begge forældre møder eks kl 6.00 ?
Btw hvor gammel var jeres barn da det startede i dp eller vs ? 
Hvor gammel bør et barn som min. være inden det starter i dp/vs ?
Nu har jeg hverken vs eller dp barn endnu, men jeg har arbejdet i en børnehave, hvor jeg mødte klokken 7 næsten hver dag, og der var altså nogle børn allerede der, nok 10-15 stykker..
Nu har jeg et arbejde, når barsel er slut, hvor jeg først møder 9.30 - 10 om formiddagen, så jeg tror absolut ikke vi kommer til at stå i det "dilemma", men jeg synes sagtens du kan aflevere klokken 6.30 - det skal jo hænge sammen med jeres hverdag, og det ved pædagogerne også

Min mor har arbejdet i en SFO, hvor flere børn blev afleveret når den åbnede klokken 6.30, tog i skole klokken 8, og blev hentet 16.45 når SFO'en lukkede, ganske enkelt fordi forældrenes arbejde var fra 7 el. 7.30 og til ved 4 tiden..
Anmeld