Børn under 1 år og bad ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

Lukas&Liam<3

Der går max 2 dage hvor Lukas ikke er i bad. Han elsker at være i bad, og han er rigtig god til at svine sig ind i grød også er han en meget varm dreng. Så han har haft det meget varmt her til sommer selvom han kun har ble og kortærmet body på
Hov, han er 7mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

CaWi

Britt88 skriver:

Er det så som hygge/afslapning i bruger badet ? 

Ja detver det.
Efter aftensmaden kommer han i bad, så ved han at herefter, slapper vi af en halv times tid, og så er det i seng

Anmeld

22. august 2013

EnSødMor

CAWI skriver:

Ja detver det.
Efter aftensmaden kommer han i bad, så ved han at herefter, slapper vi af en halv times tid, og så er det i seng

Vi har samme rutine her :

- Mad.

- bad.

- læse bøger 

- synge 

-sove  

Anmeld

22. august 2013

FrkZier

Britt88 skriver:

Ja hvor tit giver i jeres børn bad ?

Er lidt nysgerrig da jeg bare har hørt mange der bader deres spædbørn hver dag , ikke at der er noget som helst galt i det. Her er Nicolai 5 måneder og bades 1-2 gange om ugen og derudover ved behov. Han er ikke pokkers vild med det heller :/

Hvad med jeres guldklumper?

Isaak på 3,5 mdr for bad 1 gang ugentligt - nu bliver det efterhånden nærmere 2 efter vi er startet til babysvøm.

Jeg har selv hudsygdom og lider meget af eksem, som barn kunne jeg ikke tåle vand (no shit) og "må" den dag i dag kun gå i bad 1x pr uge (ikke fortæl min hudlæge jeg skider på det!)  så jeg vil for alt i verden undgå at Isaak skal igennem det samme som mig

Anmeld

22. august 2013

Masig

Havanagila skriver:

Kan se du har sat et andet billede på din profil. Bliver nødtil at sige.hold nu op su har tabt dig meget. Pg ser super godt u. Tillykke med det store vægttab så sejt gået

Sjovt, jeg tænkte lige nøjagtig det samme 

Anmeld

22. august 2013

Trekløver(:

Britt88 skriver:

Ja hvor tit giver i jeres børn bad ?

Er lidt nysgerrig da jeg bare har hørt mange der bader deres spædbørn hver dag , ikke at der er noget som helst galt i det. Her er Nicolai 5 måneder og bades 1-2 gange om ugen og derudover ved behov. Han er ikke pokkers vild med det heller :/

Her bader vi vores datter på knap 4 uger hver anden dag

Anmeld

22. august 2013

Tip!

FrkZier skriver:

Isaak på 3,5 mdr for bad 1 gang ugentligt - nu bliver det efterhånden nærmere 2 efter vi er startet til babysvøm.

Jeg har selv hudsygdom og lider meget af eksem, som barn kunne jeg ikke tåle vand (no shit) og "må" den dag i dag kun gå i bad 1x pr uge (ikke fortæl min hudlæge jeg skider på det!)  så jeg vil for alt i verden undgå at Isaak skal igennem det samme som mig

ude af debattens kontekst.. Men har du prøvet "det døde hav" i Mariager? (Salt centeret) 

Vi har begge voldsom eksem, og har været dernede et par gange.. det sviger når man kommer ned i det 40 grader varme vand, men i godt 3 uger efter var min hud blød og intet eksem af nogen art.. 

det har meget bedre effekt end alle de cremer med skidt i som vi smørre på huden.. 

håber du har muligheden for at prøve det�� 

Anmeld

22. august 2013

Sijac

Britt88 skriver:

HHwJa hvor tit giver i jeres børn bad ?

Her er det 1 gang om ugen, snart 2, og h*n er 7 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.