Børn under 1 år og bad ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
27 svar
17 synes godt om
22. august 2013

Hullabullabulla

Ja hvor tit giver i jeres børn bad ?

Er lidt nysgerrig da jeg bare har hørt mange der bader deres spædbørn hver dag , ikke at der er noget som helst galt i det. Her er Nicolai 5 måneder og bades 1-2 gange om ugen og derudover ved behov. Han er ikke pokkers vild med det heller :/

Hvad med jeres guldklumper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

klmf

Bassen er 7 mdr og kommer i karbad hver 3. dag ca. Oftere ved gylpeksplosion

Anmeld

22. august 2013

Frk.S

Da Freja var helt lille kom hun i bad én gang om ugen. Da vi ikke længere synes det var nok gik vi op til 2 gange. Nu bliver hun snart 2, og det er stadig 2 gange om ugen (nogle gange oftere - fx her om sommeren, hvor hun leger meget ude - altså hvis hun ellers trænger).

Hun elsker ellers at komme i bad, men synes stadig ikke hun behøver komme i bad hver dag.

Anmeld

22. august 2013

Sujan

Hver 2-3 dag da hun var mindre..

Men nu er min datter 17 mdr. Og nu kommer hun næsten i bad hver dag, fordi hun bliver så beskidt af at lege ude.

Anmeld

22. august 2013

twinny

Frk.S skriver:

Da Freja var helt lille kom hun i bad én gang om ugen. Da vi ikke længere synes det var nok gik vi op til 2 gange. Nu bliver hun snart 2, og det er stadig 2 gange om ugen (nogle gange oftere - fx her om sommeren, hvor hun leger meget ude - altså hvis hun ellers trænger).

Hun elsker ellers at komme i bad, men synes stadig ikke hun behøver komme i bad hver dag.

samme her.

Anmeld

22. august 2013

B&J

1 gang om ugen da han blev lidt over 1år var det 2 gange om ugen og nu hver anden dag men ja han kommer jo også hjem helt sort og sand i hårbunden

Anmeld

22. august 2013

Mother-love

Ca. Fra da Isabella blev født til hun var ca 2 mdr kom hun i bad en gang om ugen. Fra 2 mdr til 8 mdr kom hun i bad ca hver 3. Dag. Efter hun startede i vs da hun var 8 mdr kommer hun i bad hver anden dag. Og det gør hun stadig med mindre hun self er beskidt. Her de dage hvor der har været så varmt er hun kommet i karbad hver anden dag og brusebad hver anden dag. Pga solcreme og sand og div. Hun nu har leget i i løbet af dagen men synes slet ikke det er nødvendigt at komme dem i bad hver dag med mindre de er beskidte.
Men tænker når de ko mer i bh kan det måske være nødvendigt med et bad hver dag. Det vil tiden vise

Anmeld

22. august 2013

Mother-love

B&J skriver:

1 gang om ugen da han blev lidt over 1år var det 2 gange om ugen og nu hver anden dag men ja han kommer jo også hjem helt sort og sand i hårbunden

Kan se du har sat et andet billede på din profil. Bliver nødtil at sige.hold nu op su har tabt dig meget. Pg ser super godt u. Tillykke med det store vægttab så sejt gået

Anmeld

22. august 2013

B&J

Havanagila skriver:

Kan se du har sat et andet billede på din profil. Bliver nødtil at sige.hold nu op su har tabt dig meget. Pg ser super godt u. Tillykke med det store vægttab så sejt gået

mange tak hvor er du bare super sød. du kan tro jeg er glad for at se mig i spjlet eller på billeder vil gerne have de billeder fra min kærestes søsters datters konfirmation, der har jeg kjole på ej hvor ser jeg godt ud... det er sjælden jeg siger det om mig selv, men hold da op det er fedt at se man har former og ikke bare kugle rund

Anmeld

22. august 2013

Mother-love

B&J skriver:

mange tak hvor er du bare super sød. du kan tro jeg er glad for at se mig i spjlet eller på billeder vil gerne have de billeder fra min kærestes søsters datters konfirmation, der har jeg kjole på ej hvor ser jeg godt ud... det er sjælden jeg siger det om mig selv, men hold da op det er fedt at se man har former og ikke bare kugle rund

Det kan jeg godt forstå. Du har da også alle mulige grunde til at synes du ser hammer godt ud. Og det skal du bestemt blive ved med at sige til dig selv. så flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.