Børn under 1 år og bad ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

StudPsyk

Britt88 skriver:

Ja hvor tit giver i jeres børn bad ?

Er lidt nysgerrig da jeg bare har hørt mange der bader deres spædbørn hver dag , ikke at der er noget som helst galt i det. Her er Nicolai 5 måneder og bades 1-2 gange om ugen og derudover ved behov. Han er ikke pokkers vild med det heller :/

Hvad med jeres guldklumper?

James på 4 mdr kommer i bad 1 gang om ugen, kun mere hvis der er behov, fx hvis han har svedt meget eller gylpet meget. Jeg tror (uden at dømme) at det er bedst de ikke kommer for meget i bad. Babyhud er sart Men der er mange der bruger det til at få baby til at slappe af, og så må man jo opveje, hvad der er bedst/værst eller hvad man siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

B&J

Havanagila skriver:

Det kan jeg godt forstå. Du har da også alle mulige grunde til at synes du ser hammer godt ud. Og det skal du bestemt blive ved med at sige til dig selv. så flot

Taaaaaaaaaaaaak

Anmeld

22. august 2013

Hullabullabulla

Janne T. skriver:

James på 4 mdr kommer i bad 1 gang om ugen, kun mere hvis der er behov, fx hvis han har svedt meget eller gylpet meget. Jeg tror (uden at dømme) at det er bedst de ikke kommer for meget i bad. Babyhud er sart Men der er mange der bruger det til at få baby til at slappe af, og så må man jo opveje, hvad der er bedst/værst eller hvad man siger

Ja det tænker jeg også for babyer bliver jo ikke beskidte som tumlinger gør

Anmeld

22. august 2013

CaWi

Britt88 skriver:

Er lidt nysgerrig da jeg bare har hørt mange der bader deres spædbørn hver dag , ikke at der er noget som helst galt i det. Her er Nicolai 5 måneder og bades 1-2 gange om ugen og derudover ved behov. Han er ikke pokkers vild med det heller :/

Her var det sådan:

1 mdr = 1 gang om ugen
2 mdr = 2 gange om ugen
3-5 mdr = 3 gange om ugen

Fra 6 mdr har vi brugt badet som en fast del af putte ritualet.
Derudover sviner han sig også bare SÅ meget hver eneste dag, at det stort set er umuligt at lægge ham i seng, uden han har været i bad først.
Så her er det altså bad hver dag

Anmeld

22. august 2013

raca

jeg er ikke tilhænger af de der bade alt for ofte.. som spæde MAX en gang om ugen. med mindre de havde overskidt sig selv.

ot tja det var først da de var over 1 år vi begyndte at bade dem ca 2 gange om ugen.. og sådan er det stadig, de er 5 og 8 nu..

Anmeld

22. august 2013

Hullabullabulla

CAWI skriver:

Her var det sådan:

1 mdr = 1 gang om ugen
2 mdr = 2 gange om ugen
3-5 mdr = 3 gange om ugen

Fra 6 mdr har vi brugt badet som en fast del af putte ritualet.
Derudover sviner han sig også bare SÅ meget hver eneste dag, at det stort set er umuligt at lægge ham i seng, uden han har været i bad først.
Så her er det altså bad hver dag

Er det så som hygge/afslapning i bruger badet ? 

Anmeld

22. august 2013

MHB

Carl er knap 4 mdr og kommer også kun i bad en gang om ugen (når vi er til svømning med ham) og ellers får han naturligvis et ekstra bad hvis han trænger men som regel er et bad om ugen nok! 

Anmeld

22. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her kommer begge unger ik i bad mere end 1-2 gange om ugen. Deres hud ka ik klare mere. Vh stine

Anmeld

22. august 2013

modesty

Britt88 skriver:

Da min dreng var 5 mdr. fik han bad cirka en gang om ugen.

Anmeld

22. august 2013

Maja88

Her er det en gang i ugen medmindre hun er meget beskidt eller kaster op/dårlig mave.. så er det oftere.

Men hun lider af børneeksem. Så det er ikkw godt for hendes illebkrop de bade.. egentlig lidt syns for hun elsker det.hun er 2,5.. men har altid været sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.