Ubehagelige telefonopkald.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

Carina:-)

Hvor er det ækelt!

Men er enig i at det må være en i kender....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Hold kæft hvor ubehageligt.. Rent ud sagt! 

Jeg har slet ikke ord.. Og forstår godt du er nervøs for det. 

Utroligt Politiet ikke vil gøre noget, men ja.. Det er træls det er taletids kort der blir brugt 

Har i prøvet og ringe til nummeret? 

for satan en nar  Fatter ikke der findes folk der kan gøre den slags!!!! 

Da jeg var ret lille da var jeg altid hjemme alene med min 3 år ældre bror i 3 timer inden mine forældre fik fri fra arbejder. 

Da var der osse en mand der ringede til mig og sagde hvad han ville gøre ved mig 

Jeg svarede ham på spørgsmål som "nej mine forældre er ikke hjemme".. "Hvad tøj jeg har på".."om jeg har søde veninder.. Hva de har på"..!! 

eforatets mine forældre det hver gang og de kontaktede politiet som heller ikke kunne gøre noget!

Manden ringede så igen en dag, og min bror rev telefonen ud af hånden og råbte så mange grimme ord til ham og sagde politiet var på sagen..! (Som om!)..

så blev manden helt Paf pg aldrig hørt fra ham igen 

Men Ja.. Desværre kan de ikke altid spore et opkald 

Politiet har prøvet og finde ud af hvem vedkommende er, men pga det er et taletids kort, kan politiet ikke se hvem det er! ..

Virkelig dårlig stil!!!!

Ja det er nemlig vildt ubehageligt, især da han også er begyndt at ringe til min søster og sige: "din søster datter" blablabla ..
Samme stil som han siger til mig! ..

Har sagt politiet spore hans tlf, men han bliver ved, måske fordi han ved han ikke kan spores? :/ . Jeg ved det ikke

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Fy for fanden for en klammo.

Jeg har selv fået opkald fra en der sagde en masse perverse ting han ville gøre ved mig. Det kan jeg håndtere (selvom det er klamt) men begynder det at blive om ens børn er det simpelthen for meget.  

Undskyld, men jeg kan ikke lade være med at tænke, når han også har ringet til din søster, om det så er en i kender.... 

Det må være en vi kender, fordi min søsters nummer, kan ikke findes nogen steder..
heller ikke på FB.

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Det er en frygteligt oplevelse du har, og jeg kan til fulde forstå du er dødsensangst for at der sker din datter noget!

Men, hvad vil du ha politiet skal gøre? Du fortæller det er et taletidskort OG hemmeligt nummer - de kan jo ikke stille noget op.. det er praktisk talt umuligt at finde ud af hans identitet...

Det eneste du kan gøre på nuværende tidspunkt er at skifte nummer - og det skal din søster også, sørge for at få udeladt nummer og se om det ikke holder op... gør det ikke det må man jo konkludere at det er nogen tæt på jer, og så må du tale med politiet igen.

Held og lykke!

Jo de kan spores noget der hedder IEMI nr, hvilket alle mobiler har! Så kan de se hvor vedkommende ringer fra (hvad for en rader) hans tlf rammer..
dvs, så kan man minske mulighederne ned til, x antal personer.

Kan ikke passe man biver nødt til at skifte nr, pga en idiot, så har han jo "opnået/vundet" og det skal han satme ikke ha fornøjelsen af!

Men tak .

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Det er selvfølgelig en, de kender! Eller i hvert fald en bekendt.

Det er det i 9 ud af 10 chikanesager. 

Mit råd er, at TS fører log  over, hvornår han ringer, hvad han siger osv. Og så kunne hun sige til ham, at politiet var på sagen.

Hvis de skal forsøge at spore ham en dag, er det vigtigt, at man har tidspunkterne for, hvornår han har ringet, så man kan indsnævre, hvor manden befinder sig (har befundet sig). 

Men ja, når TS finder ud af, hvem det er, vil hun udbryde: Ham?!

Ja, både jeg og min søs har ført log over hvornår, hvad han siger osv..
Men ja, er også bange for jeg vil sige: HAM !!!

Men håber alligevel iniderligt det ikke er en jeg/vi kender!

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg tænker også at du ska skifte nr, også samtidig få det gjort hemmeligt, så du ik står offenligt nogen steder!! Lad vær med at besvare opkald fra det nr/ nr du ik kender.

Fortæl det til alle i kender, børnehaven, så de er OBS på om der er folk der holder øje med din datter. 

Klamme stodder, der bare sku ha kappet dilderen og begge arme af!! Vh stine

Jeg står heller ikke offenligt med min nr!
Det er et gammelt nr, min mor engang havde i sin tid, (10 år siden), som jeg har overtaget og haft i ca 6år..
Men som min mor stadig står for..

Men alle vores nærmeste har fået det afvide, VS har fået det at vide, så de holder ekstra godt øje med hende ..

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Ej hvor ulækkert altså! Hvor er det uhyggeligt. Bare det ikke er en i kender, siden han ringer til din søster også. Og hvor klamt politiet ikke gør noget!

har du fortalt vuggestuen om det?

Ja, jeg har fortalt VS om det og det vil være ekstra opmærksomme på lillepigen!

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

KÆMPE kram herfra! Hvor er det sinddsygt! Kan godt for stå du er bange!!

Mange tak!

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

STN skriver:

eeeeeejjjjjjjjj!!!!! Det var da ubehageligt!!! Kan godt forstå du panikker... har du sagt det til hendes pædagoger?? 

Føler med dig... det må virkelig være ubehageligt!!! Puha.... Får det helt dårligt ved tanken....

Håber han snart stopper, så du kan få fred i dit hoved og ikke skal være nervøs...

Ja, det er opmærksomme på det!
Og vil passe ekstra godt på min lille pige!

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

åh gud.. bliver seriøst fysisk dårlig af at læse det! hvor er det dog fuldstændig urimeligt du/i skal opleve så umenneskelig form for chikane!!!

skift nummer NU! og helst igår!

Ja man burde, men det kan bare ikke passe at man bliver nød til at skifte nr for at undgå sådan en idiot!
Og jeg er SÅ stædig at han skal da bare slet slet ikki "vinde", og det opnår han jo ved jeg skifter NR. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.