Ubehagelige telefonopkald.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

C-Dog

Det må jo være en i kender siden vedkomne har jeres numre Fy for satan. Jeg var altså gået i yderste safe mode, tror slet og ret alle mænd var blevet mistænkt og skulle holde sig allerhelvedes langt fra mit barn. Better safe than sorry.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg hara modtager nogle opkald siden sidste uge, fra et hemmeligt nr!
Vedkommende siger han vil (undskyld ordsproget), kneppe, stikke 2 fingre op i min datter private dele (hun er fra jan 2012), han siger en masse ubebehagelige ting, har meldt ham, men pga det er taletids kort kan politiet ikke finde ud af hvem han er!
I morges ringede han så til min søster og sagde en masse ting han vil gøre ved min lille pige!!

Kan fanme ikke forstå hvorfor politiet ikke gør mere ved det end hvad de har gjort! Ringede så til politiet i morges og fortalte dem, at nu havde han ringet til min søster og sagt det han sagde!
Men de kunne alligevel ikke gøre noget!!

Jeg er ved at gå ud af mit gode skin, er bange, nervøs og panikker! kan dårlig nok falde i søvn og vågnet 20 gange om natten, Tør ikke slippe min datter ud af syne og tør dårligt nok at aflevere hende i VS!!

Ved ikke hvad jeg vil med dette opslag, men måtte bare ud med det! ..

eeeeeejjjjjjjjj!!!!! Det var da ubehageligt!!! Kan godt forstå du panikker... har du sagt det til hendes pædagoger?? 

Føler med dig... det må virkelig være ubehageligt!!! Puha.... Får det helt dårligt ved tanken....

Håber han snart stopper, så du kan få fred i dit hoved og ikke skal være nervøs...

Anmeld

22. august 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg hara modtager nogle opkald siden sidste uge, fra et hemmeligt nr!
Vedkommende siger han vil (undskyld ordsproget), kneppe, stikke 2 fingre op i min datter private dele (hun er fra jan 2012), han siger en masse ubebehagelige ting, har meldt ham, men pga det er taletids kort kan politiet ikke finde ud af hvem han er!
I morges ringede han så til min søster og sagde en masse ting han vil gøre ved min lille pige!!

Kan fanme ikke forstå hvorfor politiet ikke gør mere ved det end hvad de har gjort! Ringede så til politiet i morges og fortalte dem, at nu havde han ringet til min søster og sagt det han sagde!
Men de kunne alligevel ikke gøre noget!!

Jeg er ved at gå ud af mit gode skin, er bange, nervøs og panikker! kan dårlig nok falde i søvn og vågnet 20 gange om natten, Tør ikke slippe min datter ud af syne og tør dårligt nok at aflevere hende i VS!!

Ved ikke hvad jeg vil med dette opslag, men måtte bare ud med det! ..

åh gud.. bliver seriøst fysisk dårlig af at læse det! hvor er det dog fuldstændig urimeligt du/i skal opleve så umenneskelig form for chikane!!!

skift nummer NU! og helst igår!

Anmeld

22. august 2013

lycly

Ååh hvor ubehageligt!!! Næste gang han ringer synes jeg bare du skal bilde ham ind at politiet er kontaktet og ved at finde ud af hvem han er. Forhåbentligt skræmmer det ham lidt. Og bortset fra det så skift nummer ASAP!

Anmeld

22. august 2013

hautecouture

Ej, hvor er det klamt og modbydeligt. Kan så meget godt forstå, hvis du panikken lidt  

Og selvfølgelig siger politiet ikke de ikke kan gøre noget for sjov. Jeg er helt sikker på, at de gerne vil fange en stodder med hang til børn - men de kan ikke gøre en disse uden beviser. 

Jeg vil også råde TS til, at føre en logbog over hvornår han ringer, hvad han siger og måske endda optage en samtale hvis det er muligt. Få fat i så mange detaljer som muligt og kontakt politiet igen. Selvfølgelig vil de hjælpe det de kan.

Anmeld

22. august 2013

Bare mig..

Har slet ikke ord for det du fortæller... Føj for satan!!!!!! Jeg var panikket fuldstændig og er heller ikke sikkert jeg havde afleveret min datter i institution hvis det var mig.. - Jeg ville simpelthen være alt for bange!!!

Anmeld

22. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er det modbydeligt!! Ad, hvor ulækkert!! 

Skift nummer!! Og din søster også. Føj... 

Kæmpe kram! 

P.S, jeg havde ikke sendt min datter i instutition. 

Anmeld

22. august 2013

isabellasmor

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hvor er det modbydeligt!! Ad, hvor ulækkert!! 

Skift nummer!! Og din søster også. Føj... 

Kæmpe kram! 

P.S, jeg havde ikke sendt min datter i instutition. 

det havde jeg godt nok heller ikke ... tænk hvis han pludselig gør alvor af hans ord  

Anmeld

22. august 2013

Camilla <3

Fuck hvor ulækkert!! 

KÆMPE kram til TS! 

Anmeld

22. august 2013

rimor

Jeg ville kontakte en privat detektiv til at opklare hvem det er når politiet ikke kan/vil gøre noget. Sender det største kram til dig og håber snart det holder op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.