Ubehagelige telefonopkald.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.861 visninger
37 svar
44 synes godt om
22. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg hara modtager nogle opkald siden sidste uge, fra et hemmeligt nr!
Vedkommende siger han vil (undskyld ordsproget), kneppe, stikke 2 fingre op i min datter private dele (hun er fra jan 2012), han siger en masse ubebehagelige ting, har meldt ham, men pga det er taletids kort kan politiet ikke finde ud af hvem han er!
I morges ringede han så til min søster og sagde en masse ting han vil gøre ved min lille pige!!

Kan fanme ikke forstå hvorfor politiet ikke gør mere ved det end hvad de har gjort! Ringede så til politiet i morges og fortalte dem, at nu havde han ringet til min søster og sagt det han sagde!
Men de kunne alligevel ikke gøre noget!!

Jeg er ved at gå ud af mit gode skin, er bange, nervøs og panikker! kan dårlig nok falde i søvn og vågnet 20 gange om natten, Tør ikke slippe min datter ud af syne og tør dårligt nok at aflevere hende i VS!!

Ved ikke hvad jeg vil med dette opslag, men måtte bare ud med det! ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Bshizzle

Hold kæft hvor ubehageligt.. Rent ud sagt! 

Jeg har slet ikke ord.. Og forstår godt du er nervøs for det. 

Utroligt Politiet ikke vil gøre noget, men ja.. Det er træls det er taletids kort der blir brugt 

Har i prøvet og ringe til nummeret? 

for satan en nar  Fatter ikke der findes folk der kan gøre den slags!!!! 

Da jeg var ret lille da var jeg altid hjemme alene med min 3 år ældre bror i 3 timer inden mine forældre fik fri fra arbejder. 

Da var der osse en mand der ringede til mig og sagde hvad han ville gøre ved mig 

Jeg svarede ham på spørgsmål som "nej mine forældre er ikke hjemme".. "Hvad tøj jeg har på".."om jeg har søde veninder.. Hva de har på"..!! 

eforatets mine forældre det hver gang og de kontaktede politiet som heller ikke kunne gøre noget!

Manden ringede så igen en dag, og min bror rev telefonen ud af hånden og råbte så mange grimme ord til ham og sagde politiet var på sagen..! (Som om!)..

så blev manden helt Paf pg aldrig hørt fra ham igen 

Men Ja.. Desværre kan de ikke altid spore et opkald 

Anmeld

22. august 2013

Frk.S

Fy for fanden for en klammo.

Jeg har selv fået opkald fra en der sagde en masse perverse ting han ville gøre ved mig. Det kan jeg håndtere (selvom det er klamt) men begynder det at blive om ens børn er det simpelthen for meget.  

Undskyld, men jeg kan ikke lade være med at tænke, når han også har ringet til din søster, om det så er en i kender.... 

Anmeld

22. august 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Vedkommende siger han vil (undskyld ordsproget), kneppe, stikke 2 fingre op i min datter private dele (hun er fra jan 2012), han siger en masse ubebehagelige ting, har meldt ham, men pga det er taletids kort kan politiet ikke finde ud af hvem han er!
I morges ringede han så til min søster og sagde en masse ting han vil gøre ved min lille pige!!

Kan fanme ikke forstå hvorfor politiet ikke gør mere ved det end hvad de har gjort! Ringede så til politiet i morges og fortalte dem, at nu havde han ringet til min søster og sagt det han sagde!

Jeg er ved at gå ud af mit gode skin, er bange, nervøs og panikker! kan dårlig nok falde i søvn og vågnet 20 gange om natten, Tør ikke slippe min datter ud af syne og tør dårligt nok at aflevere hende i VS!!

Det er en frygteligt oplevelse du har, og jeg kan til fulde forstå du er dødsensangst for at der sker din datter noget!

Men, hvad vil du ha politiet skal gøre? Du fortæller det er et taletidskort OG hemmeligt nummer - de kan jo ikke stille noget op.. det er praktisk talt umuligt at finde ud af hans identitet...

Det eneste du kan gøre på nuværende tidspunkt er at skifte nummer - og det skal din søster også, sørge for at få udeladt nummer og se om det ikke holder op... gør det ikke det må man jo konkludere at det er nogen tæt på jer, og så må du tale med politiet igen.

Held og lykke!

Anmeld

22. august 2013

Frk. Himmelblå

Jeg har selv fået opkald fra en der sagde en masse perverse ting han ville gøre ved mig. Det kan jeg håndtere (selvom det er klamt) men begynder det at blive om ens børn er det simpelthen for meget.  

Undskyld, men jeg kan ikke lade være med at tænke, når han også har ringet til din søster, om det så er en i kender.... 

Det er selvfølgelig en, de kender! Eller i hvert fald en bekendt.

Det er det i 9 ud af 10 chikanesager. 

Mit råd er, at TS fører log  over, hvornår han ringer, hvad han siger osv. Og så kunne hun sige til ham, at politiet var på sagen.

Hvis de skal forsøge at spore ham en dag, er det vigtigt, at man har tidspunkterne for, hvornår han har ringet, så man kan indsnævre, hvor manden befinder sig (har befundet sig). 

Men ja, når TS finder ud af, hvem det er, vil hun udbryde: Ham?!

Anmeld

22. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker også at du ska skifte nr, også samtidig få det gjort hemmeligt, så du ik står offenligt nogen steder!! Lad vær med at besvare opkald fra det nr/ nr du ik kender.

Fortæl det til alle i kender, børnehaven, så de er OBS på om der er folk der holder øje med din datter. 

Klamme stodder, der bare sku ha kappet dilderen og begge arme af!! Vh stine

Anmeld

22. august 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har tilladt mig at lave en overskrift på denne tråd da ".." Ikke er særlig sigende. 

Mvh Staff. 

Anmeld

22. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Ej hvor ulækkert altså! Hvor er det uhyggeligt. Bare det ikke er en i kender, siden han ringer til din søster også. Og hvor klamt politiet ikke gør noget!

har du fortalt vuggestuen om det?

Anmeld

22. august 2013

MorDk

Frk.S skriver:

Enig. Jeg tænker også om det er en i "kender" hvor er det bare ubehageligt og hvad fanden sker der for at politiet ikke "kan gøre noget ved sagen" Man må da for helvede kunne spore et eller andet.

Anmeld

22. august 2013

MorDk

KÆMPE kram herfra! Hvor er det sinddsygt! Kan godt for stå du er bange!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.