Vi bliver i dén grad overvåget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AMM00 skriver:

Hold da op hvor pudsigt. Hihi

Det er overhovedet ikke pudsigt med den TENA-reklame  

I virkeligheden blev jeg mest fornærmet, da jeg blev foreslået et kursus i dansk grammatik - jeg er dansklærer!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

AMM00

Mor og meget mere skriver:

Det er overhovedet ikke pudsigt med den TENA-reklame  

I virkeligheden blev jeg mest fornærmet, da jeg blev foreslået et kursus i dansk grammatik - jeg er dansklærer!! 

Okaay..

Anmeld

21. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AMM00 skriver:

Okaay..

Det var ment i sjov 

Anmeld

21. august 2013

AMM00

Mor og meget mere skriver:

Det var ment i sjov 

Synes også det er morsomt hihi.. fik mig et lille grin da jeg læste det med kursus i grammatik og at du er dansk lærer.. hehe

Anmeld

21. august 2013

AnthonsMor

MorDk skriver:

Aner det ik.... ???

Det tror jeg det er

Anmeld

21. august 2013

Silas&Mille

MorDk skriver:

Altså det kommer ikke bag på mig at man bliver overvåget på nettet. MEN jeg troede ikke det var så sindssygt!

Jeg fandt ud af det ved jeg kom ind på en side (ved en fejl) og ude i siden dukker reklamer op af tøj jeg har været inde og kigge på. Havde godt "undret" mig over at jeg tit så tøj jeg kunne lide og som jeg havde luret på før... men de reklamer "forfølger" jo en...

Og nu skulle jeg liiige prøve... og selv her på Baby.dk øverst... ja så dukker alle de ting op fra MAGASIN som jeg har siddet og kigget på igår aftes!!! WTF! Det er da for vildt!

Se lige her...

Derfor har jeg Ad-blocker installeret i min browser

Anmeld

21. august 2013

gonefishing

MorDk skriver:

Altså det kommer ikke bag på mig at man bliver overvåget på nettet. MEN jeg troede ikke det var så sindssygt!

Jeg fandt ud af det ved jeg kom ind på en side (ved en fejl) og ude i siden dukker reklamer op af tøj jeg har været inde og kigge på. Havde godt "undret" mig over at jeg tit så tøj jeg kunne lide og som jeg havde luret på før... men de reklamer "forfølger" jo en...

Og nu skulle jeg liiige prøve... og selv her på Baby.dk øverst... ja så dukker alle de ting op fra MAGASIN som jeg har siddet og kigget på igår aftes!!! WTF! Det er da for vildt!

Se lige her...

Ej det er bqre cookies. Dem kan du slette.

Anmeld

21. august 2013

twinboys

Det må jeg da også lige lure på

Anmeld

22. august 2013

wamse

Jeg bruger adblocker, og derfor dukker der intet op her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.