Vi bliver i dén grad overvåget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
28 svar
15 synes godt om
21. august 2013

MorDk

Altså det kommer ikke bag på mig at man bliver overvåget på nettet. MEN jeg troede ikke det var så sindssygt!

Jeg fandt ud af det ved jeg kom ind på en side (ved en fejl) og ude i siden dukker reklamer op af tøj jeg har været inde og kigge på. Havde godt "undret" mig over at jeg tit så tøj jeg kunne lide og som jeg havde luret på før... men de reklamer "forfølger" jo en...

Og nu skulle jeg liiige prøve... og selv her på Baby.dk øverst... ja så dukker alle de ting op fra MAGASIN som jeg har siddet og kigget på igår aftes!!! WTF! Det er da for vildt!

Se lige her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Diana2013

MorDk skriver:

Altså det kommer ikke bag på mig at man bliver overvåget på nettet. MEN jeg troede ikke det var så sindssygt!

Jeg fandt ud af det ved jeg kom ind på en side (ved en fejl) og ude i siden dukker reklamer op af tøj jeg har været inde og kigge på. Havde godt "undret" mig over at jeg tit så tøj jeg kunne lide og som jeg havde luret på før... men de reklamer "forfølger" jo en...

Og nu skulle jeg liiige prøve... og selv her på Baby.dk øverst... ja så dukker alle de ting op fra MAGASIN som jeg har siddet og kigget på igår aftes!!! WTF! Det er da for vildt!

Se lige her...

mega spooky:O

Anmeld

21. august 2013

B&J

jeps det gør det også hos mig hvis jeg har været inde og kigge på sider og kommer på baby igen ja så dukker det frem lige som hos dig

Anmeld

21. august 2013

MorDk

Diana2013 skriver:

mega spooky:O

JA faktisk ... men sådan er det jo men det er sgu på en måde lidt "klamt"

Anmeld

21. august 2013

MorDk

B&J skriver:

jeps det gør det også hos mig hvis jeg har været inde og kigge på sider og kommer på baby igen ja så dukker det frem lige som hos dig

weird!

Anmeld

21. august 2013

Ayasmor

De sider du besøger efterlader cookies. Du kan gå ind og slette dem, hvis du vil være lidt fri for "overvågningen". Du ville bare skulle slette dem jævnligt, for langt de fleste netsiger efterlader cookies på com

Anmeld

21. august 2013

AnthonsMor

MorDk skriver:

Se lige her...

Jeg tror det er cookies - der husker hvad du har kigget på og derfor vælger dine præferencer, men skal ikke lege klog på det

Anmeld

21. august 2013

AMM00

Det er også tit sket med mig, men har aldrig tænkt over det det. Men engang eller flere gange er det sket ag jeg var inde på zalando og kigge pp sko som var rigtig fede og lige pludselig dukker de op på baby ofså tænker jeg igen hvor de fede de sko men så er det dem jeg lige havde kigget på. Men ja uhyggeligt er det hihi

Anmeld

21. august 2013

MorDk

Martsbaby skriver:

Jeg tror det er cookies - der husker hvad du har kigget på og derfor vælger dine præferencer, men skal ikke lege klog på det

Aner det ik.... ???

Anmeld

21. august 2013

MorDk

AMM00 skriver:

Det er også tit sket med mig, men har aldrig tænkt over det det. Men engang eller flere gange er det sket ag jeg var inde på zalando og kigge pp sko som var rigtig fede og lige pludselig dukker de op på baby ofså tænker jeg igen hvor de fede de sko men så er det dem jeg lige havde kigget på. Men ja uhyggeligt er det hihi

De lokker os jo til at købe "lortet" ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.