Vi bliver i dén grad overvåget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2013

Diana2013

MorDk skriver:

JA faktisk ... men sådan er det jo men det er sgu på en måde lidt "klamt"

utroligt at du har lagt mærke til det jeg havde aldrig skænket det en tanke. men kan se det kommer ikke ved mig:O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

MorDk

Ayasmor skriver:

De sider du besøger efterlader cookies. Du kan gå ind og slette dem, hvis du vil være lidt fri for "overvågningen". Du ville bare skulle slette dem jævnligt, for langt de fleste netsiger efterlader cookies på com

Okii.... Tak for info

Anmeld

21. august 2013

MorDk

Diana2013 skriver:

utroligt at du har lagt mærke til det jeg havde aldrig skænket det en tanke. men kan se det kommer ikke ved mig:O

HaHa men jeg er også bare typen der lægger mærke til de mindste og nogle gange meget mærkelige ting... Griner

Anmeld

21. august 2013

AMM00

MorDk skriver:

De lokker os jo til at købe "lortet" ....

Ja lige præcis.. men som de andre siger så kan dey jo bære det cookiesmen ved det ikk..

Anmeld

21. august 2013

B&J

MorDk skriver:

weird!

ja for det får mig ind nu mere lysten til at købe de ting

Anmeld

21. august 2013

Ayasmor

MorDk skriver:

Okii.... Tak for info

Det var så lidt

Anmeld

21. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Zalando er særligt "slemme" - de kender min tøjsmag ud og ind, og jeg har kun købt én kjole hos dem - men okay, luret på en del derinde. 

Mine veninder og jeg har moret os over at sammenligne personlige reklamer på FB. Den ene singleveninde blev foreslået en datingklub for "det grå guld",  den anden fik kun reklamer for sprut, og vi to, der er gifte og kedelige, fik hhv tips til at forskønne sin hovedør og et tilbud om en gratis pakke TENA! Jeg "vandt" med den sidste 

Anmeld

21. august 2013

MetteS81

Som andre skriver, så er det pga. cookies på de hjemmesider du besøger...webshops bruger det til at målrette deres markedsføring direkte til dig. Så ja, de sider du har kigget på før dukker op igen senere, for nu ved webshopen (via cookies) hvilke varer du har været interesseret i, og vil derfor huske dig på det ved hjælp af de her reklamer....og håber så på et køb 

Men det er jo ikke fordi menneskerne bag kender dig personligt eller sidder og holder øje med dig..det er ren computerteknik, så ikke noget du skal blive nervøs over 

Anmeld

21. august 2013

AMM00

Mor og meget mere skriver:

Zalando er særligt "slemme" - de kender min tøjsmag ud og ind, og jeg har kun købt én kjole hos dem - men okay, luret på en del derinde. 

Mine veninder og jeg har moret os over at sammenligne personlige reklamer på FB. Den ene singleveninde blev foreslået en datingklub for "det grå guld",  den anden fik kun reklamer for sprut, og vi to, der er gifte og kedelige, fik hhv tips til at forskønne sin hovedør og et tilbud om en gratis pakke TENA! Jeg "vandt" med den sidste 

Hold da op hvor pudsigt. Hihi

Anmeld

21. august 2013

Michelle88

Så i aftenshowet at man kan gå ind på www.abine.com og så trykke på do not track me.. Så skulle den ikke kunne gøre det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.