Tilbage med nyt navn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Flødebollen

Swerg skriver:

Hej alle...

jeg har valgt at vende tilbage til siden, men med nyt navn og lidt mere diskret profil..

Jeg er Elias2010<3

Jeg gennemgik en bio natten til fredag, og det tog ret voldsomt på mig.. Det var virkelig ønsket.. Jeg begyndte at mavekrampe og styrtbløde, så der var jo ingen tvivl om at det ikke skulle være denne gang.. Nu er vi i 3. Cyklus ...

Jeg har desværre gjort op med mig selv at mange af mine personlige indlæg som jeg vil skrive det næste lange stykke tid, må være anonyme... 

For ja, som mange har skrevet, så er baby.dk ikke hvad det har været for to år siden... 

Kæmpe knus til alle jer som har fulgt mig den sidste måned ❤

Velkommen tilbage søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

mortilfreja

Swerg skriver:

Hej alle...

jeg har valgt at vende tilbage til siden, men med nyt navn og lidt mere diskret profil..

Jeg er Elias2010<3

Jeg gennemgik en bio natten til fredag, og det tog ret voldsomt på mig.. Det var virkelig ønsket.. Jeg begyndte at mavekrampe og styrtbløde, så der var jo ingen tvivl om at det ikke skulle være denne gang.. Nu er vi i 3. Cyklus ...

Jeg har desværre gjort op med mig selv at mange af mine personlige indlæg som jeg vil skrive det næste lange stykke tid, må være anonyme... 

For ja, som mange har skrevet, så er baby.dk ikke hvad det har været for to år siden... 

Det gør mig ondt at du har mistet :-(
Håber det snart lykkedes for jer.. Er dog glad for at du er vendt tilbage hertil og kan godt forstå at du i en periode vælger at lave anonyme debatter her, efter den kedelige oplevelse du havde her sidst..

Stor krammer til dig

Anmeld

20. august 2013

Chili

Swerg skriver:

Hej alle...

Jeg er Elias2010<3

Velkommen tilbage

Er ked af det med din bio
Held og lykke når i er oven på igen

Anmeld

21. august 2013

Calliope

Dejligt at du er kommet tilbage!! Forstår godt at du vælger at være anno om nogle mere private emner, selvom det er ærgerligt at det er blevet sådan

Er ked af at høre om din bio, håber der snart gevinst med en blivende spire

Anmeld

21. august 2013

Swerg

Tak alle sammen 

Anmeld

25. august 2013

Juliekp

Swerg skriver:

Hej alle...

Jeg er Elias2010<3

Ved godt det er et "halv gammelt" indlæg, vil bare skrive at det er godt du er tilbage 

Er ked af din bio søde og krydser alt hvad jeg kan for at der snart er en lille spire på vej 

Anmeld

25. august 2013

Swerg

Juliekp skriver:

Ved godt det er et "halv gammelt" indlæg, vil bare skrive at det er godt du er tilbage 

Er ked af din bio søde og krydser alt hvad jeg kan for at der snart er en lille spire på vej 

Tak søde, det håber vi også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.