Tilbage med nyt navn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Louise H.

Swerg skriver:

Mange tak.. Syntes også at dette forum er svært at forlade helt .. Har da fulgt lidt med , men savner stadig at kunne få svar på spørgsmål osv.. Må da også erkende at jeg var led overfor lægen. Hun har dog fået en personlig undskyldning.. Kan godt se at det slet ikke var ok... 

det er svært at undvære et sted, hvor man er vandt til at dele alle sine tanker!

Jeg havde en lang periode, hvor jeg havde en anonym profil, som jeg skrev fra. Lidt ligesom du gør nu. Men det var først efter nogle måneder, jeg afslørede mere og mere af mig selv. Simpelthen fordi jeg havde brug for en pause, men ikke kunne undvære siden helt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Koen.

dejligt du er tilbage

Anmeld

20. august 2013

Isabella_mor

Velkommen tilbage Håber snart der er gevinst

Anmeld

20. august 2013

BigHope13

Swerg skriver:

KæmpHej alle...

jeg har valgt at vende tilbage til siden, men med nyt navn og lidt mere diskret profil..

Jeg er Elias2010<3

Jeg gennemgik en bio natten til fredag, og det tog ret voldsomt på mig.. Det var virkelig ønsket.. Jeg begyndte at mavekrampe og styrtbløde, så der var jo ingen tvivl om at det ikke skulle være denne gang.. Nu er vi i 3. Cyklus ...

Jeg har desværre gjort op med mig selv at mange af mine personlige indlæg som jeg vil skrive det næste lange stykke tid, må være anonyme... 

For ja, som mange har skrevet, så er baby.dk ikke hvad det har været for to år siden... 

Kæmpe knus til alle jer som har fulgt mig den sidste måned ❤

Kæmpe stort kram til dig
håber du kommer oven på igen og at lykken snart vil møde jer

glad for du er vendt tilbage til siden, selvom det sørgeligt at du føler du skal oprette ano indlæg da det har været skønt at følge dig i kampe og glæde, men forstår dig så sandelig godt.

Anmeld

20. august 2013

FrkDitte

Swerg skriver:

Hej alle...

jeg har valgt at vende tilbage til siden, men med nyt navn og lidt mere diskret profil..

Jeg er Elias2010<3

Jeg gennemgik en bio natten til fredag, og det tog ret voldsomt på mig.. Det var virkelig ønsket.. Jeg begyndte at mavekrampe og styrtbløde, så der var jo ingen tvivl om at det ikke skulle være denne gang.. Nu er vi i 3. Cyklus ...

Jeg har desværre gjort op med mig selv at mange af mine personlige indlæg som jeg vil skrive det næste lange stykke tid, må være anonyme... 

For ja, som mange har skrevet, så er baby.dk ikke hvad det har været for to år siden... 

Håbede du ville komme tilbage 

Ked af at høre hvad der er sket.. men håber rigtig meget for jer at det snart lykkes 

D.

Anmeld

20. august 2013

2babygirls

Swerg skriver:

Hej alle...

Jeg er Elias2010<3

Velkommen tilbage

Anmeld

20. august 2013

Loa

Stort velkommen tilbage

Ked af du måtte igennem en bio

Anmeld

20. august 2013

klmf

Håber for jer, at I snart venter jer igen

Anmeld

20. august 2013

LilleLene

Swerg skriver:

Hej alle...

Jeg er Elias2010<3

åh nej dog, gør mig virkeligt ondyt

Anmeld

20. august 2013

Swerg

BigHope13 skriver:

Kæmpe stort kram til dig
håber du kommer oven på igen og at lykken snart vil møde jer

glad for du er vendt tilbage til siden, selvom det sørgeligt at du føler du skal oprette ano indlæg da det har været skønt at følge dig i kampe og glæde, men forstår dig så sandelig godt.

Tak søde . Ja jeg føler mig sgu så til grin nogen gange ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.