Tilbage med nyt navn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Swerg

LilleLene skriver:

åh nej dog, gør mig virkeligt ondyt

Jeg har det okay nu... Jeg tænker positivt og nyder min store knægt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

BigHope13

Swerg skriver:

Tak søde . Ja jeg føler mig sgu så til grin nogen gange ... 

Det skal du ihvertfald ikke du har da lige så meget ret til at komme ud med dine tanker og følelser som alle andre du er bestemt ikke til grin, er sikker på vi er en del som har fulgt med i dine op og nedture og selv kan sætte sig ind i nogle af de ting som der bliver skrevet om

Anmeld

20. august 2013

Swerg

BigHope13 skriver:

Det skal du ihvertfald ikke du har da lige så meget ret til at komme ud med dine tanker og følelser som alle andre du er bestemt ikke til grin, er sikker på vi er en del som har fulgt med i dine op og nedture og selv kan sætte sig ind i nogle af de ting som der bliver skrevet om

Årh hvor er du sød nu har jeg været på siden i 2,5 år ca. Og har aldrig rigtig været aktiv som sådan herinde.. Har læst om andre osv ig så når man selv skriver, så fortryder man det lidt 

Anmeld

20. august 2013

BigHope13

Swerg skriver:

Årh hvor er du sød nu har jeg været på siden i 2,5 år ca. Og har aldrig rigtig været aktiv som sådan herinde.. Har læst om andre osv ig så når man selv skriver, så fortryder man det lidt 

ja har også selv været på siden i 2-3 år, og er faktisk først blevet sådan aktiv efter vi kom i barnløshedsbehandling og nu med graviditeten. Her har jeg heldigvis ikke mødt nogle negative kommentarer.
Men har jo fulgt med i så mange debatter hvor der bliver kastet med mudder.
og man ser jo desværre gang på gang at ts bliver skræmt væk af det, og det sætter da også nogle tanker og igang hos mig når der skal laves et nyt indlæg hvis man har nogle "dumme" spørgsmål og tanker og man går og tumler med.

Halleluja for anonyme indlæg

Anmeld

20. august 2013

Kløver

Velkommen tilbage. Håber i snart får gevinst igen flot at du sagde undskyld til lægen

Anmeld

20. august 2013

EnSødMor

Velkommen tilbage... Har savnet at følge med i alle dine indlæg og smile af de gode! 

Jeg håber du bliver herinde denne gang, kender desværre godt hvad du mener, har selv haft holdt pause og startet med nyt navn 2 gange, netop pga folk som er dårligt opdraget, de findes desværre især her inde... ;-) 

er ked af at høre om dit forløb, håber det lykkedes for jer igen, da jeg blev gravid med min datter gik der et år, først den måned hvor jeg aftalte med mig selv ikke at skulle teste hele tiden og tænke over baby  hele tiden, så skete det.. Så mit råd er, nyd livet, jeg ved det er svært... Står selv og skal igang med pb 2 snart, så kan vi måske følges af, hvis vi bliver gravide nogenlunde samtidig..  

Anmeld

20. august 2013

Camille Mørch Andersen

ÅÅH SØDE

men dejligt du er tilbage savner dine glade og positive indlæg!!

men nu skal du jo huske.. at når kroppen udstødder barnet(/spirren.. er det fordi den ikke er levedygtig! og at noget er helt galt med fosteret!

jeg så emget for dig i 3 cykuls! der blev jeg gravid! <3

Anmeld

20. august 2013

babyonboard

Velkommen tilbage  

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne i skulle igennem en bio, og krydser  for at der snart er en ny bebs på vej til jer.   

Anmeld

20. august 2013

Lotus86

Velkommen tilbage

Er rigtig ked af at du mistede Håber det snart er jeres tur igen

Anmeld

20. august 2013

MorDk

Velkommen tilbage og kraaaaam til dig ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.