Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: det er da altid noget.. Vi håber den er der denne gang
det er da altid noget.. Vi håber den er der denne gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Ja så nu starter de 14 ulidelige, lange dage.. Og tror slet ikke på at jeg bliver gravid.. Sædprøven var SLET ikke som jeg havde forventet. De sidste to gange har den lagt omkring 22 mio oprenset.. I dag var den på 7 mio oprenset!!! Blev vildt trist Men nu må vi se.. Måske jeg bliver positivt overrasket om 14 dage, men jeg tvivler godt nok.. Knus.
Ja så nu starter de 14 ulidelige, lange dage.. Og tror slet ikke på at jeg bliver gravid.. Sædprøven var SLET ikke som jeg havde forventet. De sidste to gange har den lagt omkring 22 mio oprenset.. I dag var den på 7 mio oprenset!!! Blev vildt trist Men nu må vi se.. Måske jeg bliver positivt overrasket om 14 dage, men jeg tvivler godt nok.. Knus.
Frk. Himmelblå skriver:
Lauer skriver: Sender dig en masse god karma og babyklister, og satser på at det er jeres sidste forsøg - for det SKAL bare lykkedes for jer denne gang..
Sender dig en masse god karma og babyklister, og satser på at det er jeres sidste forsøg - for det SKAL bare lykkedes for jer denne gang..
Held og lykke smukke
Timmner skriver: Held og lykke smukke
Hep Hep Hep...
Hvordan går det i rugeriet..
ønskebarn74 skriver: Hep Hep Hep... Hvordan går det i rugeriet..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128