Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor1991 skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
3 Gang er lykkens gang! Jeg krydser osse lige fingre for dig/jer!
Jj Spanggaard skriver: 3 Gang er lykkens gang! Jeg krydser osse lige fingre for dig/jer!
o1Mutte skriver:Ja så nu starter de 14 ulidelige, lange dage.. Og tror slet ikke på at jeg bliver gravid.. Sædprøven var SLET ikke som jeg havde forventet. De sidste to gange har den lagt omkring 22 mio oprenset.. I dag var den på 7 mio oprenset!!! Blev vildt trist Men nu må vi se.. Måske jeg bliver positivt overrasket om 14 dage, men jeg tvivler godt nok.. Knus.
Team Putte skriver: Håber han kun har produceret 7 mio fordi det til gengæld er SUPER SÆDCELLER!
Håber han kun har produceret 7 mio fordi det til gengæld er SUPER SÆDCELLER!
o1Mutte skriver:Hehe det håber jeg også
Team Putte skriver: Nu kender jeg slet ikke noget til behandlingssystemet.. Hvor mange forsøg har man?
Nu kender jeg slet ikke noget til behandlingssystemet.. Hvor mange forsøg har man?
o1Mutte skriver: Jeg bliver insemineret 3 gange, og hvis det ikke lykkes 3. gang så går vi videre til 3. reagensglas forsøg. Og så er det vist det
Jeg bliver insemineret 3 gange, og hvis det ikke lykkes 3. gang så går vi videre til 3. reagensglas forsøg. Og så er det vist det
Team Putte skriver: det var ikke mange!
det var ikke mange!
o1Mutte skriver:Nej det er det ikke. Dog kan man, hvis man går igennem en bio, MA eller SA få et erstatnings forsøg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128