Så jeg insemineret for 3 gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Krydser alt jeg kan herfra heldigvis skal der kun 1 lille bitte sæd celle til

Mange tak

Jaa, det sandt nok.. Men blev NOGET overrasket over at den pludselig var SÅ lav..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

asff

o1Mutte skriver:

Ja så nu starter de 14 ulidelige, lange dage..

Og tror slet ikke på at jeg bliver gravid.. Sædprøven var SLET ikke som jeg havde forventet. De sidste to gange har den lagt omkring 22 mio oprenset.. I dag var den på 7 mio oprenset!!!
Blev vildt trist

Men nu må vi se.. Måske jeg bliver positivt overrasket om 14 dage, men jeg tvivler godt nok..

Knus.

Anmeld

19. august 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Mange tak

Jaa, det sandt nok.. Men blev NOGET overrasket over at den pludselig var SÅ lav..

Kan jeg sagtens forstå, det er jo også et stort spring fra de andre gange.
Men tænk der kun skal 1 til. og de bliver heldigvis hjulpet et godt stykke på vej så de ikke selv skal lede så længe efter ægget/æggene.

Vi må håbe og krydse alt vi kan

Anmeld

19. august 2013

o1Mutte

asff skriver:

Tak

Anmeld

19. august 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Kan jeg sagtens forstå, det er jo også et stort spring fra de andre gange.
Men tænk der kun skal 1 til. og de bliver heldigvis hjulpet et godt stykke på vej så de ikke selv skal lede så længe efter ægget/æggene.

Vi må håbe og krydse alt vi kan

Du har ret Håber bare sådan at vi ikke skal igennem IVF.. Forstå mig ret, hvis det er det der skal til, så gør vi det.. Vil bare helst undgå det

Anmeld

19. august 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Du har ret Håber bare sådan at vi ikke skal igennem IVF.. Forstå mig ret, hvis det er det der skal til, så gør vi det.. Vil bare helst undgå det

Forstår dig fuldt ud. Det ville da klart være rarest hvis i kunne nøjes med iui og dette sidste forsøg var det der skulle til.
Men ja selvfølge er det ivf der skal til tager i det med til den tid.

det er så frustrerende når de 14 dages ulidelighed starter og man intet kan stille op selv. alt er ude af ens hænder og man kan blot vente.

Anmeld

19. august 2013

sille000

o1Mutte skriver:

Og tror slet ikke på at jeg bliver gravid.. Sædprøven var SLET ikke som jeg havde forventet. De sidste to gange har den lagt omkring 22 mio oprenset.. I dag var den på 7 mio oprenset!!!
Blev vildt trist

Men nu må vi se.. Måske jeg bliver positivt overrasket om 14 dage, men jeg tvivler godt nok..

Knus.

self lykkes det for jer smukke.... håber virkelig. sebastian og magnus vil gerne have en lille ny lege kamerat

Anmeld

19. august 2013

E.J.mor.

o1Mutte skriver:

Blev vildt trist

Knus.

Anmeld

19. august 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Forstår dig fuldt ud. Det ville da klart være rarest hvis i kunne nøjes med iui og dette sidste forsøg var det der skulle til.
Men ja selvfølge er det ivf der skal til tager i det med til den tid.

det er så frustrerende når de 14 dages ulidelighed starter og man intet kan stille op selv. alt er ude af ens hænder og man kan blot vente.

Håber i hvert fald 3 gang er lykkens gang

Anmeld

19. august 2013

o1Mutte

sille000 skriver:

self lykkes det for jer smukke.... håber virkelig. sebastian og magnus vil gerne have en lille ny lege kamerat

Tak søde skal gøre hvad jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.