Hej piger
Jeg har valgt at være anonym, da det for mig er et svært emne - desværre! Sagen er den, at jeg har observeret, at min søn på 15mdr onanerer. Hverken min kæreste eller jeg er i tvivl, men vi har virkelig svært ved, hvordan vi skal forholde os til det. Jeg har snakket med hans dagplejemor og hun siger, at hun aldrig har oplevet det hos hende.
Herhjemme kan han gøre på alle tidspunkter af dagen også hvis vi eks. er midt i en leg. Så smider han sig bare på gulvet og går i gang.
Vi har søgt råd hos sp, men det virker til, at hun ikke ved så meget om det - som om, at det er lidt et tabu. Hun siger, at vi bare skal lade ham gøre det, og vi skal self heller ikke give ham en oplevelse af, at det er forkert....men hvis ikke vi stopper ham/afleder ham, kan han blive ved længe og jeg synes især, det er svært, hvis vi er på besøg hos familie/venner!
Er der nogle af jer, der har nogle gode råd eller måske har oplevet/oplever det samme?
Jeg kan desværre ikke gøre således, at I kan svare som anonyme, da jeg ikke er plusmedlem :/
Anmeld