alene hjemme om aftenen /natten hvordan har i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

1990h

Juliekp skriver:

J

Haha  Og jeg har det helt omvendt, ville være total bange for at bo på "landet", hvor der er stille og kul sort 

Ja herude er det kun bøøøhmænd der kan tage en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

1990h

Chili skriver:

Puh jeg hader det også! Den mindste lyd og jeg krummer helt sammen..
Specielt i mine forældres gamle hus, vi havde så også indbrud 3 gange!

Men selvom jeg bor på 3. Nu, bliver jeg stadig skræmt.. Det er lidt irriterende.. Min mand siger jeg skal tage mig sammen

ej hvor skrækkeligt med tre indbrud..det må være så øv..bare tanken om at fremmede har rodet i ens hjem blandt ens ting..

haha, ja jeg skal også tage mig sammen..og stole på at hundene de jager dem væk:d

Anmeld

18. august 2013

1990h

Maja84 skriver:

Nogle gange kan jeg godt være sådan lidt, men har vænnet mig til det, min mand har haft natarbejde fast hver nat siden vi mødtes på nær enkelte perioder hvor han af forskellige årsager har haft aften/nat og arbejdede selv nat da vi mødte hinanden. Så er efterhånden vant til det også efter vi har fået børn

ja, jeg kunne forstille mig jeg måske også bliver vant til det en dag..
men nogle dage er det også være end andre..hvis nu hundene har reageret på lyde udefra et par gange så syntes jeg jeg får svært ved at falde til ro.

Anmeld

18. august 2013

1990h

PT skriver:

Jeg har boet alene størstedelen af mit voksne liv, så mig rører det ikke. Faktisk nyder jeg at være "alene" om aftenen (har også ungerne, men de sover jo )

For tre år siden boede jeg også i hus, og en aften jeg lå i min seng og skulle sove, kunne jeg pludselig høre noget nede i stuen (soveværelser på 1. salen og stue + diverse i stueetagen).

Jeg var ved at skide en snemand, men da min datter lå på sit værelse, kunne jeg ikke så godt bare gemme mig under dynen og håbe på, det gik over.

Jeg rystede seriøst over hele kroppen, og jeg kunne tydeligt høre nogen bevæge sig i stuen.
Jeg tog en stor glasvase, som var det eneste "våben" inden for rækkevidde og telefonen i den anden hånd og gik stille ned ad trappen.
Da jeg var nået ned for enden råbte jeg, om der var nogen der, og at jeg nu ringede efter politiet.
Jeg åbnede døren og ud gennem det åbne vindue sprang en KAT!.

Jeg var rimelig glad for, jeg IKKE havde ringet til politiet først, for hold da op, det ville have været pinligt

Jeg lukkede vinduet og gik chokeret og rystende tilbage i seng - og den dag lærte jeg at lukke vinduet, inden jeg gik i seng

hahahah ej kunne lige forstille mig du var ved at skide grønne grise..også en skide kat:p haha

Anmeld

18. august 2013

mommy1991

1990h skriver:

Ja, kæresten startede jo på nyt job for 4måneder siden hvor han arbejder skiftehold, dag eftermiddag eller nat..

Det vældigt dejligt det hele da han er mere hjemme end før.

Men men men. En mindre detalje er mig. Jeg er ikke så vild med at være her alene om aftenen og natten. Vi bor udenfor centrum med marker imellem til naboerne...bare jeg hører den mindste lyd får jeg paranoia. Har to hunde som også reagere på lyde udefra så jeg tror altid der er nogle..

Jeg er sku hundered for hjemmerøveri.. en dag bankede det på døren kl. 21.30 og jeg kunne se en mand. Viste sig så at være GLS med min pakke. Kl lort om aftenen..

Kan i lide at være alene? Aner ikke hvordan jeg skal hjælpe mig mit paranoia

Uh, jeg hader også at være alene om aftenen og natten - så jeg laver næsten altid aftaler hvis min kæreste skal noget om aftenen/natten 

Anmeld

18. august 2013

Chili

1990h skriver:

ej hvor skrækkeligt med tre indbrud..det må være så øv..bare tanken om at fremmede har rodet i ens hjem blandt ens ting..

haha, ja jeg skal også tage mig sammen..og stole på at hundene de jager dem væk:d

Rigtig øv..
Det er ikke så meget de materielle ting, men bare det folk har været der, det klamt

Stoler også på min hund! Haha.

Anmeld

18. august 2013

Kløver

1990h skriver:

ja, jeg kunne forstille mig jeg måske også bliver vant til det en dag..
men nogle dage er det også være end andre..hvis nu hundene har reageret på lyde udefra et par gange så syntes jeg jeg får svært ved at falde til ro.

Hvad med alarm eller lys med censor

Anmeld

18. august 2013

Koen.

1990h skriver:

Ja, kæresten startede jo på nyt job for 4måneder siden hvor han arbejder skiftehold, dag eftermiddag eller nat..

Det vældigt dejligt det hele da han er mere hjemme end før.

Men men men. En mindre detalje er mig. Jeg er ikke så vild med at være her alene om aftenen og natten. Vi bor udenfor centrum med marker imellem til naboerne...bare jeg hører den mindste lyd får jeg paranoia. Har to hunde som også reagere på lyde udefra så jeg tror altid der er nogle..

Jeg er sku hundered for hjemmerøveri.. en dag bankede det på døren kl. 21.30 og jeg kunne se en mand. Viste sig så at være GLS med min pakke. Kl lort om aftenen..

Kan i lide at være alene? Aner ikke hvordan jeg skal hjælpe mig mit paranoia

Jeg har vænnet mig til det. Manden er intreprenør og derfor væk med arbejdet 4-10 dage af gangen (har netop for halvanden time siden sendt ham afsted til tyskland for de næste 10 dage) og vi bor på lars tyndskides mark med næsten 1 km til den nærmeste nabo det var frygteligt i starten og jeg hylede af frygt som et lille barn når han skulle afsted. Men nu har jeg vænnet mig til det, låser dørene inden mørket falder på og har nogle andre ting der gør mig sikker (som ikke lige behøvrr nævnes her ) tror bare du dkal vænne dig til det

Anmeld

18. august 2013

B&J

jeg er endelig det man kalder lige glad, for om jeg så er alene om natten eller dagen eller ude og gå kl ged jamen det er jeg lige glad med... det eneste jeg har det svært ved er hvis min kæreste ikke er hjemme når jeg skal sove, ligger i ske med ham nemlig og hvis jeg ikke han mærke hans tæthed kan jeg næsten ikke sove dårlig vane, for sådan havde jeg det ikke med min sidste kæreste eller da jeg boede alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.