1990h skriver:
Ja, kæresten startede jo på nyt job for 4måneder siden hvor han arbejder skiftehold, dag eftermiddag eller nat..
Det vældigt dejligt det hele da han er mere hjemme end før.
Men men men. En mindre detalje er mig. Jeg er ikke så vild med at være her alene om aftenen og natten. Vi bor udenfor centrum med marker imellem til naboerne...bare jeg hører den mindste lyd får jeg paranoia. Har to hunde som også reagere på lyde udefra så jeg tror altid der er nogle..
Jeg er sku hundered for hjemmerøveri.. en dag bankede det på døren kl. 21.30 og jeg kunne se en mand. Viste sig så at være GLS med min pakke. Kl lort om aftenen
..
Kan i lide at være alene? Aner ikke hvordan jeg skal hjælpe mig mit paranoia
Jeg har vænnet mig til det. Manden er intreprenør og derfor væk med arbejdet 4-10 dage af gangen (har netop for halvanden time siden sendt ham afsted til tyskland for de næste 10 dage) og vi bor på lars tyndskides mark med næsten 1 km til den nærmeste nabo

det var frygteligt i starten og jeg hylede af frygt som et lille barn når han skulle afsted. Men nu har jeg vænnet mig til det, låser dørene inden mørket falder på og har nogle andre ting der gør mig sikker (som ikke lige behøvrr nævnes her )

tror bare du dkal vænne dig til det
Anmeld