1990h skriver:
Ja, kæresten startede jo på nyt job for 4måneder siden hvor han arbejder skiftehold, dag eftermiddag eller nat..
Det vældigt dejligt det hele da han er mere hjemme end før.
Men men men. En mindre detalje er mig. Jeg er ikke så vild med at være her alene om aftenen og natten. Vi bor udenfor centrum med marker imellem til naboerne...bare jeg hører den mindste lyd får jeg paranoia. Har to hunde som også reagere på lyde udefra så jeg tror altid der er nogle..
Jeg er sku hundered for hjemmerøveri.. en dag bankede det på døren kl. 21.30 og jeg kunne se en mand. Viste sig så at være GLS med min pakke. Kl lort om aftenen
..
Kan i lide at være alene? Aner ikke hvordan jeg skal hjælpe mig mit paranoia
Sådan ville jeg også have det hvis jeg var dig. Da jeg boede i hus hos min far, var jeg pisse bange når jeg var alene hjemme! Og vi boede på en almindelig villavej. Men ja, netop alle de lyde, og hunden der reagerede på den mindste lyd. Aaargh!!
Her hvor vi bor er jeg helt vildt ligeglad. Vi bor i et boligområde med masser af mennesker, der er dørtelefon i opgangen og vi bor øverst.
Så hvis nogen skulle bryde ind her, skulle de først gætte koden til dørtelefonen eller bryde opgangsdøren op. Så skulle de luske sig forbi to andre etager, for så at bryde vores dør op UDEN at blive opdaget. For så at luske ned med vores ting forbi 2 etager igen og ud på gaden uden at blive set.
Så dumme tror jeg ikke der er mange røvere der er, så jeg er ikke bange.
Anmeld