alene hjemme om aftenen /natten hvordan har i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

DianaRJS

1990h skriver:

Ja, kæresten startede jo på nyt job for 4måneder siden hvor han arbejder skiftehold, dag eftermiddag eller nat..

Det vældigt dejligt det hele da han er mere hjemme end før.

Men men men. En mindre detalje er mig. Jeg er ikke så vild med at være her alene om aftenen og natten. Vi bor udenfor centrum med marker imellem til naboerne...bare jeg hører den mindste lyd får jeg paranoia. Har to hunde som også reagere på lyde udefra så jeg tror altid der er nogle..

Jeg er sku hundered for hjemmerøveri.. en dag bankede det på døren kl. 21.30 og jeg kunne se en mand. Viste sig så at være GLS med min pakke. Kl lort om aftenen..

Kan i lide at være alene? Aner ikke hvordan jeg skal hjælpe mig mit paranoia

orh føler med dig...

jeg har det på nøjagtig samme måde, og vi bor enda midt i et villakvarter, men her reagere jeg også på den mindste lyd, og sover jeg vågner jeg også ved den mindste lyd....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

1990h

IsabellaCiinea skriver:

Det skal nok gå Ellers må du ha en aftale med en du kan ringe til hvis du bliver alt for utryg

Jeg er bare glad for at bo på 2. sal

Ja god ide.smiler ja det gjorde vi også inden vi flyttede.

Anmeld

17. august 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Jeg hader som i hader at være alene hjemme om aftenen, selvom vi bor i en blok med naboer på begge sider, overbo og underbo..

Min "angst" stammer nok fra, at jeg aldrig har været alene hjemme hos mine forældre fordi min far har gået hjemme, så jeg har aldrig rigtig oplevet det før jeg blev teenager, og jeg er stadig den dag i dag møgbange for at være alene hjemme..

Godt jeg ikke er den eneste.jeg vil være noget tryggere hvis jeg havde naboert tæt på men der er 100-200 meter..

Ja det er også en logisk forklaring på hvorfor du ikke kan lide det..

Anmeld

17. august 2013

1990h

DianaRJS skriver:

orh føler med dig...

jeg har det på nøjagtig samme måde, og vi bor enda midt i et villakvarter, men her reagere jeg også på den mindste lyd, og sover jeg vågner jeg også ved den mindste lyd....

Ja det også lydende jeg har det værst med eller når hundene hører noget jeg ikke hører og de så gøer

Anmeld

17. august 2013

Juliekp

1990h skriver:

Ja, kæresten startede jo på nyt job for 4måneder siden hvor han arbejder skiftehold, dag eftermiddag eller nat..

Men men men. En mindre detalje er mig. Jeg er ikke så vild med at være her alene om aftenen og natten. Vi bor udenfor centrum med marker imellem til naboerne...bare jeg hører den mindste lyd får jeg paranoia. Har to hunde som også reagere på lyde udefra så jeg tror altid der er nogle..

Jeg er sku hundered for hjemmerøveri.. en dag bankede det på døren kl. 21.30 og jeg kunne se en mand. Viste sig så at være GLS med min pakke. Kl lort om aftenen..

Jeg har ikke noget imod at være alene hjemme, synes faktisk det er hyggeligt  

Nu bor jeg også på Amagerbrogade, så der køre biler døgnet rundt og der er mennesker hele tiden, så får ikke den følelse af at der bliver for stille og om der nu lister nogen rundt.. 

Anmeld

17. august 2013

Michelle88

Jeg hader at være alene hjemme.. Plejer at ligge mig ind i sengen om aftenen, og så prøver jeg bare på at sove for at få aftenen/natten overstået.. Vi bor i et villakvarter, hvor en af naboerne havde indbrud da de var på ferie for nogle uger siden. Men selv da vi boede i lejlighed på 2 sal var jeg bange, for når jeg var alene tænkte jeg ikk på at der nok ikk ville komme nogen derop.. Har prøve at være hos en clairvoyant. Men det har ikk hjulpet :/ Så mit højeste ønske er at få en hund, hele min barndom har mine forældre haft schæferhunde så tror jeg mangler den tryghed en hund kan give.. For nu hvor jeg har fået et barn, duer det ikk at jeg ikk tør stå ud af sengen om natten, hvis manden ikk er hjemme..

Anmeld

17. august 2013

Mettefpigen

Jeg er ikk bange for at være alene hjemme...... Men nu arbejder min eks også om natten, og blev alenemor for et halvt år siden..... Jeg vendte mig til det :-)

Anmeld

17. august 2013

StudPsyk

1990h skriver:

Sådan ville jeg også have det hvis jeg var dig. Da jeg boede i hus hos min far, var jeg pisse bange når jeg var alene hjemme! Og vi boede på en almindelig villavej. Men ja, netop alle de lyde, og hunden der reagerede på den mindste lyd. Aaargh!!

Her hvor vi bor er jeg helt vildt ligeglad. Vi bor i et boligområde med masser af mennesker, der er dørtelefon i opgangen og vi bor øverst.

Så hvis nogen skulle bryde ind her, skulle de først gætte koden til dørtelefonen eller bryde opgangsdøren op. Så skulle de luske sig forbi to andre etager, for så at bryde vores dør op UDEN at blive opdaget. For så at luske ned med vores ting forbi 2 etager igen og ud på gaden uden at blive set.

Så dumme tror jeg ikke der er mange røvere der er, så jeg er ikke bange.

Anmeld

17. august 2013

1990h

Michelle88 skriver:

Jeg hader at være alene hjemme.. Plejer at ligge mig ind i sengen om aftenen, og så prøver jeg bare på at sove for at få aftenen/natten overstået.. Vi bor i et villakvarter, hvor en af naboerne havde indbrud da de var på ferie for nogle uger siden. Men selv da vi boede i lejlighed på 2 sal var jeg bange, for når jeg var alene tænkte jeg ikk på at der nok ikk ville komme nogen derop.. Har prøve at være hos en clairvoyant. Men det har ikk hjulpet :/ Så mit højeste ønske er at få en hund, hele min barndom har mine forældre haft schæferhunde så tror jeg mangler den tryghed en hund kan give.. For nu hvor jeg har fået et barn, duer det ikk at jeg ikk tør stå ud af sengen om natten, hvis manden ikk er hjemme..

Jeg synte faktisk min frygt er blevet værre efter vi fik barn..spekulationer om hvordan man sku beskytte hende hvis noget skete..
Ej forstår godt du bange især efter det med naboen..

Anmeld

17. august 2013

1990h

Janne T. skriver:

Sådan ville jeg også have det hvis jeg var dig. Da jeg boede i hus hos min far, var jeg pisse bange når jeg var alene hjemme! Og vi boede på en almindelig villavej. Men ja, netop alle de lyde, og hunden der reagerede på den mindste lyd. Aaargh!!

Her hvor vi bor er jeg helt vildt ligeglad. Vi bor i et boligområde med masser af mennesker, der er dørtelefon i opgangen og vi bor øverst.

Så hvis nogen skulle bryde ind her, skulle de først gætte koden til dørtelefonen eller bryde opgangsdøren op. Så skulle de luske sig forbi to andre etager, for så at bryde vores dør op UDEN at blive opdaget. For så at luske ned med vores ting forbi 2 etager igen og ud på gaden uden at blive set.

Så dumme tror jeg ikke der er mange røvere der er, så jeg er ikke bange.

Ja lige netop.. vil ønske vi boede tætter på byen og med folk..
Frygter mest hvis der kommer nogle som er ligeglade med at man har hunde..

Ej hvor rart forstår godt at du så er tryg nu i lejligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.