Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har boet alene størstedelen af mit voksne liv, så mig rører det ikke. Faktisk nyder jeg at være "alene" om aftenen (har også ungerne, men de sover jo

)
For tre år siden boede jeg også i hus, og en aften jeg lå i min seng og skulle sove, kunne jeg pludselig høre noget nede i stuen (soveværelser på 1. salen og stue + diverse i stueetagen).
Jeg var ved at skide en snemand, men da min datter lå på sit værelse, kunne jeg ikke så godt bare gemme mig under dynen og håbe på, det gik over.
Jeg rystede seriøst over hele kroppen, og jeg kunne tydeligt høre nogen bevæge sig i stuen.
Jeg tog en stor glasvase, som var det eneste "våben" inden for rækkevidde og telefonen i den anden hånd og gik stille ned ad trappen.
Da jeg var nået ned for enden råbte jeg, om der var nogen der, og at jeg nu ringede efter politiet.
Jeg åbnede døren og ud gennem det åbne vindue sprang en KAT!.
Jeg var rimelig glad for, jeg IKKE havde ringet til politiet først, for hold da op, det ville have været pinligt

Jeg lukkede vinduet og gik chokeret og rystende tilbage i seng - og den dag lærte jeg at lukke vinduet, inden jeg gik i seng

Anmeld