Teste positivt - fortælle udearbejde kæreste det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

Sujan

Anonym skriver:

Okay, ja så skulle du jo. Hvis du havde valget, kunne/ville du så have ventet til han kom hjem? 

Nej ville nok ikke kunne vente med at teste:-) også hvis den er negativ.. Så har man ikke skruet forventningerne op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Nej ville nok ikke kunne vente med at teste:-) også hvis den er negativ.. Så har man ikke skruet forventningerne op..

Forstår jeg godt, jeg har også så svært ved ik at teste!!! Men vil så gerne dele det med ham  Men ja forventningerne bliver jo skruet højere op. og hvis jeg nu ik er, så frygter jeg jo også når jeg tænker så meget på det, at min menses jo udebliver. Men vil vente!

Anmeld

18. august 2013

Sujan

Anonym skriver:

Forstår jeg godt, jeg har også så svært ved ik at teste!!! Men vil så gerne dele det med ham  Men ja forventningerne bliver jo skruet højere op. og hvis jeg nu ik er, så frygter jeg jo også når jeg tænker så meget på det, at min menses jo udebliver. Men vil vente!

Ja nu er du jo også i en anden situation...

Vi prøvede i 2,5 år og nu vil også gerne have nr. 2 hvor vi har prøvet ca. 1 år...

Hvis min kæreste skulle være med til at teste hver eneste måned blev det sådan lidt underligt... (Og faktisk lidt mere trist) så jeg vil først fortælle ham det når det er helt sikkert.

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Ja nu er du jo også i en anden situation...

Vi prøvede i 2,5 år og nu vil også gerne have nr. 2 hvor vi har prøvet ca. 1 år...

Hvis min kæreste skulle være med til at teste hver eneste måned blev det sådan lidt underligt... (Og faktisk lidt mere trist) så jeg vil først fortælle ham det når det er helt sikkert.

Ja det er jeg jo. 

Så forstår jeg godt, at du først gerne vil fortælle ham det når du står med den positive test.

for at du snart står med en positiv test 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.