Sujan skriver:
Min kæreste arbejdede i Norge da jeg fandt ud af jeg var gravid. Han kom først hjem 1,5 uge efter... Så jeg fortalte ingenting.. Nøj hvor var det svært. På det tidspunkt havde vi prøvet i 2,5 år. Og var lige blevet henvist til behandling.
Nåh men dagen kom endelig. Og afsted til lufthavnen og hente ham.. Havde bestemt jeg først ville sige noget når vi kom hjem.. Men så ville han pludselig ud og spise på vej hjem.. Så endte med jeg hev ham ind i en smøge, kiggede ham dybt i øjnene og sagde.. "Du skal være far" og han sad bare og smilte under hele middagen:-)
Jeg synds helt klart du skal vente til han kommer hjem med at sige noget.. For jeres begges skyld.. Er også hårdt for ham at få det at vide når han er et andet sted.
Ja det må godt nok have været svært at holde det hemmeligt! Testede du selv da han var ude?
Dejligt du fik ham det fortalt, selvom han ændrede jeres planer, hvor sødt han smilede under hele middagen 
Vil også gerne vente til han kommer hjem. Det er jo en stor ting, så det passer sig ik til en tlf samtale. De andre herinde har foreslået jeg skal vente med at teste til han kommer hjem, ville du gøre det, hvis du var mig? Synes også det er rigtig svært, vil så gerne vide det, men bliver jo også så svært at holde hemmeligt!!!
Anmeld