Teste positivt - fortælle udearbejde kæreste det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg havde ikke kunne vente med at fortælle det... Men ville ønske jeg havde ringet og været lidt mere rolig og spurgt om han lige kunne snakke og sådan...

Men du kan jo vente med at teste til han kommer hjem..

Det forstår jeg godt. Ja er jeg nok nødt til, men hold da op det er godt nok svært!!!  Tænker hvis jeg ik får min menses, ja så er jeg nok gravid   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

MosterA

Jeg kunne ALDRIG finde på, at teste uden at min kæreste var der - hvem skulle jeg fejre det med hvis den var positiv, eller "samle mig op" hvis den var negativ?

Så hvis det var mig ville jeg vente 

Anmeld

17. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Ja er jeg nok nødt til  Men hold da op hvor er det svært!!!!  Men hvis jeg ik får menses, ja så er jeg jo nok gravid   

hvis ikk du får mens, må du lige bilde dig selv ind i de dage at det bare at fordi du har spist et eller andet haha

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

hvis ikk du får mens, må du lige bilde dig selv ind i de dage at det bare at fordi du har spist et eller andet haha

Det må være planen haha  Det bliver slet ik svært haha  Ville du kunne vente? 

Anmeld

17. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Det må være planen haha  Det bliver slet ik svært haha  Ville du kunne vente? 

ved jeg faktisk ikke...

ingen af mine er planlagte og alle lavet på præventation, så har først fundet ud af jeg har været gravid efter uge 12 ved alle sammen... og den ældste først i uge 23, og det ar udelukkende kun fordi jeg havde mavekramper og de ikke kunne finde svar, hvor jeg skulle til scanning...

men tror hvis det var planlagt at jeg ville have svært ved det

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

ved jeg faktisk ikke...

ingen af mine er planlagte og alle lavet på præventation, så har først fundet ud af jeg har været gravid efter uge 12 ved alle sammen... og den ældste først i uge 23, og det ar udelukkende kun fordi jeg havde mavekramper og de ikke kunne finde svar, hvor jeg skulle til scanning...

men tror hvis det var planlagt at jeg ville have svært ved det

Okay, vildt du først opdagede det sent i graviditeten. Ja ik, synes godt nok det er svært  men nok det bedste at gøre.. 

Anmeld

18. august 2013

Sujan

Min kæreste arbejdede i Norge da jeg fandt ud af jeg var gravid. Han kom først hjem 1,5 uge efter... Så jeg fortalte ingenting.. Nøj hvor var det svært. På det tidspunkt havde vi prøvet i 2,5 år. Og var lige blevet henvist til behandling.

Nåh men dagen kom endelig. Og afsted til lufthavnen og hente ham.. Havde bestemt jeg først ville sige noget når vi kom hjem.. Men så ville han pludselig ud og spise på vej hjem.. Så endte med jeg hev ham ind i en smøge, kiggede ham dybt i øjnene og sagde.. "Du skal være far" og han sad bare og smilte under hele middagen:-)

Jeg synds helt klart du skal vente til han kommer hjem med at sige noget.. For jeres begges skyld.. Er også hårdt for ham at få det at vide når han er et andet sted.

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Min kæreste arbejdede i Norge da jeg fandt ud af jeg var gravid. Han kom først hjem 1,5 uge efter... Så jeg fortalte ingenting.. Nøj hvor var det svært. På det tidspunkt havde vi prøvet i 2,5 år. Og var lige blevet henvist til behandling.

Nåh men dagen kom endelig. Og afsted til lufthavnen og hente ham.. Havde bestemt jeg først ville sige noget når vi kom hjem.. Men så ville han pludselig ud og spise på vej hjem.. Så endte med jeg hev ham ind i en smøge, kiggede ham dybt i øjnene og sagde.. "Du skal være far" og han sad bare og smilte under hele middagen:-)

Jeg synds helt klart du skal vente til han kommer hjem med at sige noget.. For jeres begges skyld.. Er også hårdt for ham at få det at vide når han er et andet sted.

Ja det må godt nok have været svært at holde det hemmeligt! Testede du selv da han var ude? 

Dejligt du fik ham det fortalt, selvom han ændrede jeres planer, hvor sødt han smilede under hele middagen

Vil også gerne vente til han kommer hjem. Det er jo en stor ting, så det passer sig ik til en tlf samtale. De andre herinde har foreslået jeg skal vente med at teste til han kommer hjem, ville du gøre det, hvis du var mig? Synes også det er rigtig svært, vil så gerne vide det, men bliver jo også så svært at holde hemmeligt!!! 

Anmeld

18. august 2013

Sujan

Anonym skriver:

Ja det må godt nok have været svært at holde det hemmeligt! Testede du selv da han var ude? 

Dejligt du fik ham det fortalt, selvom han ændrede jeres planer, hvor sødt han smilede under hele middagen

Vil også gerne vente til han kommer hjem. Det er jo en stor ting, så det passer sig ik til en tlf samtale. De andre herinde har foreslået jeg skal vente med at teste til han kommer hjem, ville du gøre det, hvis du var mig? Synes også det er rigtig svært, vil så gerne vide det, men bliver jo også så svært at holde hemmeligt!!! 

Jeg testede før... Men skulle jeg fordi jeg skulle starte på hormoner.. Så skulle være sikker på jeg ikke var gravid.. Men det var jeg så

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Jeg testede før... Men skulle jeg fordi jeg skulle starte på hormoner.. Så skulle være sikker på jeg ikke var gravid.. Men det var jeg så

Okay, ja så skulle du jo. Hvis du havde valget, kunne/ville du så have ventet til han kom hjem? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.