Teste positivt - fortælle udearbejde kæreste det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
23 svar
14 synes godt om
17. august 2013

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg håber at kunne teste positiv i morgen - tirsdag (har en ustabil cyklus)   

Min kæreste kommer først hjem fra arbejde på fredag. Jeg har slet slet ik lyst til at skulle fortælle ham i tlf at han skal være far, jeg vil fortælle ham det face to face, se hans reaktion mm.  Få dette fantastiske øjeblik sammen  Så overvejer om jeg skulle lyve lidt og ik fortælle det, (hvis jeg kan holde det hemmeligt, kan jeg måske slet ik..) 

Hvad ville I? Er det ondt at gøre? Er ret splittet.. Synes ik det er noget man fortæller i tlf.. Men på den anden side.. Hmm hvad synes I? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Hejsa

Min kæreste kommer først hjem fra arbejde på fredag. Jeg har slet slet ik lyst til at skulle fortælle ham i tlf at han skal være far, jeg vil fortælle ham det face to face, se hans reaktion mm.  Få dette fantastiske øjeblik sammen  Så overvejer om jeg skulle lyve lidt og ik fortælle det, (hvis jeg kan holde det hemmeligt, kan jeg måske slet ik..) 

Hvad ville I? Er det ondt at gøre? Er ret splittet.. Synes ik det er noget man fortæller i tlf.. Men på den anden side.. Hmm hvad synes I? 

Vente med at teste til han kommer hjem for ikke at skulle lyve/undlade at fortælle om det 

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Vente med at teste til han kommer hjem for ikke at skulle lyve/undlade at fortælle om det 

Det er jo også en mulighed  Sagde han også at jeg skulle  Men hvis menses ik kommer, ja så er jeg jo nok gravid  Og så "ved" jeg det jo..  

Anmeld

17. august 2013

ano14316

Min kæreste gik på skole i den anden ende af landet få jeg fandt ud af at jeg var gravid.. det skal nok lige siges at det ikke var planlagt...

Jeg ringede og plabrede det bare ud, 'hej, jeg er gravid', og så kunne jeg høre ham til de andre 'åhh jeg går lige ind til mig selv'.. havde slet ikke gennemtænkt det.. så jeg vil sige ' sådan skal du ikke gøre!'

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Min kæreste gik på skole i den anden ende af landet få jeg fandt ud af at jeg var gravid.. det skal nok lige siges at det ikke var planlagt...

Jeg ringede og plabrede det bare ud, 'hej, jeg er gravid', og så kunne jeg høre ham til de andre 'åhh jeg går lige ind til mig selv'.. havde slet ikke gennemtænkt det.. så jeg vil sige ' sådan skal du ikke gøre!'

Oki, forstår jeg godt. Her er det planlagt  Men hvordan ville du have gjort dengang?  

Anmeld

17. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hejsa

vente med at teste?

så er du helt fri for at lyve

Anmeld

17. august 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg tog en graviditets test mens min kæreste var på job og planen var så at fortælle ham resultatet når han kom hjem, men kunne simpelthen ikke vente  Jeg greb min mobil og ringede til ham og sagde han skulle komme direkte hjem fra job og så vidste han jo godt hvad klokken havde slået, jeg var gravid! (det var ikke planlagt)

Min pointe er, vent med at tage den til han kommer hjem! Hvis du nu er gravid, er det sindssyg svært at holde sådan en stor ting hemmeligt, så er det næsten bedre at du ingen ting ved.

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

vente med at teste?

så er du helt fri for at lyve

Ja er jeg nok nødt til  Men hold da op hvor er det svært!!!!  Men hvis jeg ik får menses, ja så er jeg jo nok gravid   

Anmeld

17. august 2013

ano14316

Anonym skriver:

Oki, forstår jeg godt. Her er det planlagt  Men hvordan ville du have gjort dengang?  

Jeg havde ikke kunne vente med at fortælle det... Men ville ønske jeg havde ringet og været lidt mere rolig og spurgt om han lige kunne snakke og sådan...

Men du kan jo vente med at teste til han kommer hjem..

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Jeg tog en graviditets test mens min kæreste var på job og planen var så at fortælle ham resultatet når han kom hjem, men kunne simpelthen ikke vente  Jeg greb min mobil og ringede til ham og sagde han skulle komme direkte hjem fra job og så vidste han jo godt hvad klokken havde slået, jeg var gravid! (det var ikke planlagt)

Min pointe er, vent med at tage den til han kommer hjem! Hvis du nu er gravid, er det sindssyg svært at holde sådan en stor ting hemmeligt, så er det næsten bedre at du ingen ting ved.

Ja okay, det må være super svært at holde hemmeligt!!  Men hold da op, det er også svært ik at teste!!!  Men hvis jeg ik får min menses, så er jeg jo nok gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.