Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre..
Sagen er den at jeg er meget venligt og altid hjælpende person, desværre ikke altid en fordel.
Jeg startede på Vuc for længe siden hvor jeg mødte en masse forskellige typer. En fyr på 18 år (11 år yngre end jeg), blev holdt udenfor på grund af at han havde Asperger og derfor ikke var så social.
Jeg hader når andre bliver mobbet eller holdt udenfor, så jeg begyndte at hive ham ind i "flokken".
Han havde, grundet sin Asperger, ikke rigtig nogle venner.
Jeg blev hurtigere færdig med Vuc, hvor ham fyren skulle gå der to år.
Han skrev privat måske to gange om måneden om hvordan det gik, eller hvilket karakter han fik. Og det var det.
Men så for nogle måneder siden fik jeg pludseligt en hel masse smser. Sådan ca. 5 stk pr. 10 min. Med at han hørte min stemme. Min mands stemme (jeg er gift med to børn), at min mand var en hindring, at jeg sang til ham -f.eks hvis han hørte en kvindelig sanger i radionen, så var han sikker på det var mig der sang til ham.
Han blev ved, og efter et par dage ændrede smserne sig til at han mente vi havde et hemmeligt forhold, at min mand slettede hans smser og aflyttede min og hans mobil. På trods af, at jeg ignorerede ham.
Jeg kontaktede hans far og det endte med at fyren blev indlagt på den lukkede.
Han kom så ud efter et par dage og foresatte med at jeg var "the only one".
Nu her idag er det lidt blandet, han sendte et par smser med at han elskede mig osv. Hvorefter jeg kontakter hans far. Efter det fik jeg så smser og mails med at han var glad for mit venskab og det betød meget for ham.
Men.... på trods af at jeg gerne vil redde og hjælpe andre, så orker jeg bare ikke mere.
Jeg har vildt meget lyst til at sende en mail tilbage, hvori jeg kort skriver at jeg ikke er interesseret i et venskab... men kan man det? Manden er jo syg! Men igen har jeg en familie at passe på.
Hvad fan kan jeg gøre?? Hjælp!!!
Anmeld