Hvilken vinterjakke har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Juliekp

Månsson skriver:

Den haf jeg os bare i grå.. Den er så lækker..

Ja det er den nemlig, især til sådan en frossen pind som mig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

LilleChelle

Maise86 skriver:

Den er virkelig fed

Er det ægte pels?

Det aner jeg faktisk ikke. 

Det ser ganske fint ud stadig, selvom den er vasket  

Anmeld

17. august 2013

Babydrøm

Kloster skriver:

Skal have ny vinterjakke og havde tænkt på en softshelljakke med foer. Men ved ikke om den er varm nok. Og vil simpelthen ikke give mere end 500,- for en jakke. Så det sætter sig jo også nogle begrænsninger :-) Hvad har I? Sæt evt billede på...

Jeg har en goose, ja den er dyr, men den bedste jakke jeg nogensinde har haft og den eneste jeg kan holde varmen i, er en frossenpind  

Anmeld

18. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har de sidste to år ikke haft en vinterjakke men blot brugt en strikket cardigan og så et halstørklæde de dage, det har været rigtig koldt.
Så i min verden ville en jakke med foer absolut være varm nok

Anmeld

18. august 2013

Savannah

Jeg kender ikke til nogle vinterjakker i den prisklasse. Men jeg vil tro h&m laver nogle.

Jeg tænker bare, er det ikke federe at give 1000 (eller mere) og så have jakken i flere sæsoner? Det kommer selvfølgelig også an på dit behov, men jeg synes desværrer ikke man får meget for 500 kr når det gælder vinterjakker.
Hvis du bor i nærheden at Randers ligger der to store sportoutlets i nærheden, der kan du måske finde en jakke. Til en meget fornuftig pris.

Selv har jeg en didriksons, men jeg har efter 4 sæsoner slidt den op, så nu skal jeg have mig en ny. Har kigget på fjällrävens Nuuk parka.
Den skulle meget gerne holde mere end 4 sæsoner - gerne 10. HVIS den holder 10 år har den en årspris på ca 320 kr.. Jeg ser det som en investering ;-)

Anmeld

18. august 2013

Bshizzle

Jeg har et par stykker 

Har 3 stk  geographical norway, som jeg er ganske tilfreds med 

Alle købt igennem min dejlige kæreste .. Da han var forhandler af dette mærke 

Så har jeg en H2O dun Jakke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.