Hvilken vinterjakke har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.049 visninger
25 svar
5 synes godt om
17. august 2013

Kloster

Skal have ny vinterjakke og havde tænkt på en softshelljakke med foer. Men ved ikke om den er varm nok. Og vil simpelthen ikke give mere end 500,- for en jakke. Så det sætter sig jo også nogle begrænsninger :-) Hvad har I? Sæt evt billede på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Kloster skriver:

Skal have ny vinterjakke og havde tænkt på en softshelljakke med foer. Men ved ikke om den er varm nok. Og vil simpelthen ikke give mere end 500,- for en jakke. Så det sætter sig jo også nogle begrænsninger :-) Hvad har I? Sæt evt billede på...

Jeg har denne peak og denne goose.. Har aldrig fortrudt at jeg har købt dem, selvom de har været dyre. Jeg er en frossen pind, og de kan altså holde mig varme :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. august 2013

Koen.

Det kommer jo nok an på om du fryser nemt, selv er jeg en frossen pind og for to år siden købt jeg denne på outlet salg til 1100 kr og det er den eneste jeg aldrig har frosset i, så satser på den holder et år til ellers sksl jeg ihvertfald have en af samme mærke

Den er fra North face.

Anmeld

17. august 2013

janne1986

Har denne tenson købt til 1200 på tilbud... 

Anmeld

17. august 2013

Chili

Kloster skriver:

Jeg har en north face, kan ikke lige finde billed af den
Men der er for inde i, man kan lyne af, også er det også en overgangsjakke. Er så glad for den!
Mine forældre købte den i USA

Anmeld

17. august 2013

MariaKyedDK

VråJepsen skriver:

Jeg har denne peak og denne goose.. Har aldrig fortrudt at jeg har købt dem, selvom de har været dyre. Jeg er en frossen pind, og de kan altså holde mig varme :-)

hvor har du købt den grå jakke henne ??? 

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

MariaKyedDK skriver:

hvor har du købt den grå jakke henne ??? 

Min Canada goose? 

Den er købt i deres butik i København k - i Silkegade :-) 

Anmeld

17. august 2013

MariaKyedDK

VråJepsen skriver:

Min Canada goose? 

Den er købt i deres butik i København k - i Silkegade :-) 

Okay tak for svar vil rigtig gerne have sådan en Jakke nemlig, så håbede man kunne købe den på nettet et sted?! da jeg bor langt væk fra KBH  

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

MariaKyedDK skriver:

Okay tak for svar vil rigtig gerne have sådan en Jakke nemlig, så håbede man kunne købe den på nettet et sted?! da jeg bor langt væk fra KBH  

Bare pas på du ikke får en fake model. Derfor er det sikrest og nemmest for mig i hvertfald at købe den i butikken :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.