Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kloster skriver: Skal have ny vinterjakke og havde tænkt på en softshelljakke med foer. Men ved ikke om den er varm nok. Og vil simpelthen ikke give mere end 500,- for en jakke. Så det sætter sig jo også nogle begrænsninger :-) Hvad har I? Sæt evt billede på...
Skal have ny vinterjakke og havde tænkt på en softshelljakke med foer. Men ved ikke om den er varm nok. Og vil simpelthen ikke give mere end 500,- for en jakke. Så det sætter sig jo også nogle begrænsninger :-) Hvad har I? Sæt evt billede på...
Jeg har ofret mig og invisteret i nogle gode lækre jakker.
Jeg har 3 stk, alle sammen fra napapijri - 1 lilla , 1 sort & 1 grøn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VråJepsen skriver: Bare pas på du ikke får en fake model. Derfor er det sikrest og nemmest for mig i hvertfald at købe den i butikken :-)
Bare pas på du ikke får en fake model. Derfor er det sikrest og nemmest for mig i hvertfald at købe den i butikken :-)
hvad hedder butikken?
Jeg købte sidste år en didriksons sabrina parka - Og jeg er en frossenpind, men kan holde varmen i denne
959 kr. på tilbud
Samtidig købte jeg et par ecco støvler, så jeg ihvertfald ikke havde nogen undskyldning for ikke at komme ud og gå tur med bassen da han blev født
Den ligger silkegade 3, omkring illum. Mener derés hjemmeside hedder nagpeople.com - men er ikke sikker :-) buttikken hedder vidst nag.
VråJepsen skriver: Den ligger silkegade 3, omkring illum. Mener derés hjemmeside hedder nagpeople.com - men er ikke sikker :-) buttikken hedder vidst nag.
tusinde tak
Jeg har denne her Canada goose jakke Den har været dyr, men er helt klart alle pengene værd!
LilleChelle skriver: Jeg købte sidste år en didriksons sabrina parka - Og jeg er en frossenpind, men kan holde varmen i denne 959 kr. på tilbud Samtidig købte jeg et par ecco støvler, så jeg ihvertfald ikke havde nogen undskyldning for ikke at komme ud og gå tur med bassen da han blev født
Juliekp skriver: Jeg har denne her Canada goose jakke Den har været dyr, men er helt klart alle pengene værd!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128