Hvilken vinterjakke har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

bøllen

Kloster skriver:

Skal have ny vinterjakke og havde tænkt på en softshelljakke med foer. Men ved ikke om den er varm nok. Og vil simpelthen ikke give mere end 500,- for en jakke. Så det sætter sig jo også nogle begrænsninger :-) Hvad har I? Sæt evt billede på...

Jeg har ofret mig og invisteret i nogle gode lækre jakker.

Jeg har 3 stk, alle sammen  fra napapijri - 1 lilla , 1 sort & 1 grøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

MariaKyedDK

VråJepsen skriver:

Bare pas på du ikke får en fake model. Derfor er det sikrest og nemmest for mig i hvertfald at købe den i butikken :-)

hvad hedder butikken? 

Anmeld

17. august 2013

Muffinmus

Har jo en Danefæ vinterjakke, model Lene, elsker den vil hellere bruge 1500 kr på en jakke jeg elsker, end 500 på en jakke jeg har på....
Men ellers synes jeg sportsoutlet har fine jakke, vammen og til halv pris

Anmeld

17. august 2013

LilleChelle

Jeg købte sidste år en didriksons sabrina parka - Og jeg er en frossenpind, men kan holde varmen i denne  

959 kr. på tilbud  

Samtidig købte jeg et par ecco støvler, så jeg ihvertfald ikke havde nogen undskyldning for ikke at komme ud og gå tur med bassen da han blev født  

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

hvad hedder butikken? 

Den ligger silkegade 3, omkring illum. Mener derés hjemmeside hedder nagpeople.com - men er ikke sikker :-) buttikken hedder vidst nag. 

Anmeld

17. august 2013

MariaKyedDK

VråJepsen skriver:

Den ligger silkegade 3, omkring illum. Mener derés hjemmeside hedder nagpeople.com - men er ikke sikker :-) buttikken hedder vidst nag. 

tusinde tak  

Anmeld

17. august 2013

LinLin

Jeg har en dunjakke fra stadium ligesom den her:

http://www.trendsales.dk/listings/everest-fed-fed- lang-jakke-vinterjakke/30048316

Og så har jeg softshell jakke fra hummel, som jeg kan have en fleece indenunder; det kan jeg sagtens holde varmen i på legepladsen når det ikke er under frysepunktet

Anmeld

17. august 2013

Juliekp

Kloster skriver:

Skal have ny vinterjakke og havde tænkt på en softshelljakke med foer. Men ved ikke om den er varm nok. Og vil simpelthen ikke give mere end 500,- for en jakke. Så det sætter sig jo også nogle begrænsninger :-) Hvad har I? Sæt evt billede på...

Jeg har denne her Canada goose jakke Den har været dyr, men er helt klart alle pengene værd! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. august 2013

Maise86

LilleChelle skriver:

Jeg købte sidste år en didriksons sabrina parka - Og jeg er en frossenpind, men kan holde varmen i denne  

959 kr. på tilbud  

Samtidig købte jeg et par ecco støvler, så jeg ihvertfald ikke havde nogen undskyldning for ikke at komme ud og gå tur med bassen da han blev født  

Den er virkelig fed

Er det ægte pels?

Anmeld

17. august 2013

L&V

Juliekp skriver:

Jeg har denne her Canada goose jakke Den har været dyr, men er helt klart alle pengene værd! 

Den haf jeg os bare i grå.. Den er så lækker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.