hvad nu når?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Frk. Himmelblå skriver:

Aner jeg ikke, men det er sådan et indlæg der, der gør en pige-mor (med en lille dreng i mavsen) en smule nervøs..

Det skal du ikke være - glæd dig! (Havde ikke fået med, at du venter en dreng - det bliver fantastisk, og han bliver da snotforkælet med to storesøstre 

Undskyld til TS - jeg vil i øvrigt mene, at du godt kan vaske lige så forsigtigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

twinny

Mor og meget mere skriver:

Det skal du ikke være - glæd dig! (Havde ikke fået med, at du venter en dreng - det bliver fantastisk, og han bliver da snotforkælet med to storesøstre 

Undskyld til TS - jeg vil i øvrigt mene, at du godt kan vaske lige så forsigtigt. 

Enig. Det bliver skønt med en lille dreng. Og der har intet været før nu med deres tissemænd. Og det er ikke fordi jeg er ved at falde dø om over det. Hehe. 

Nu har jeg skrevet til lægen, for at se hvad han siger.  

Anmeld

18. august 2013

twinny

Og self tak for alle jeres svar. 

Anmeld

18. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
twinny skriver:

Enig. Det bliver skønt med en lille dreng. Og der har intet været før nu med deres tissemænd. Og det er ikke fordi jeg er ved at falde dø om over det. Hehe. 

Nu har jeg skrevet til lægen, for at se hvad han siger.  

Og det bliver straks værre, når de er 15 og 16, og man glemmer at banke på døren! 

Anmeld

18. august 2013

twinny

Mor og meget mere skriver:

Og det bliver straks værre, når de er 15 og 16, og man glemmer at banke på døren! 

Hahahaa. Åhhh nej mind mig ikke om det. De må få et skilt til at hænge på døren. 

Anmeld

19. august 2013

twinny

Update. de må meget gerne få vaske bag forhuden, når de selv kan trække den tilbage. Men selvfølgelig stille og roligt. 

Anmeld

19. august 2013

Janni.

twinny skriver:

Update. de må meget gerne få vaske bag forhuden, når de selv kan trække den tilbage. Men selvfølgelig stille og roligt. 

Tak for update

Anmeld

19. august 2013

twinny

Janni. skriver:

Tak for update

Så lidt.  

Anmeld

19. august 2013

Pikku Myy

twinny skriver:

Sagde han noget om om det var nødvendigt? Eller bare at man gerne måtte?

Anmeld

19. august 2013

twinny

Sagde han noget om om det var nødvendigt? Eller bare at man gerne måtte?

Nej.  Men kan spørge ham? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.