hvad nu når?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
35 svar
28 synes godt om
17. august 2013

twinny

Hej tøser.  Min ene søn er begyndt at hive sin forhud tilbage og det kan han sagtens.  Men skal jeg begynde og vaske det, der kommer jo hurtigt nuller sådan inden bagved. 

Han er 23 mdr om lidt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Frk. Himmelblå

twinny skriver:

Hej tøser.  Min ene søn er begyndt at hive sin forhud tilbage og det kan han sagtens.  Men skal jeg begynde og vaske det, der kommer jo hurtigt nuller sådan inden bagved. 

Han er 23 mdr om lidt. 

Aner jeg ikke, men det er sådan et indlæg der, der gør en pige-mor (med en lille dreng i mavsen) en smule nervøs..

Anmeld

17. august 2013

Janni.

Jeg vil nok spørge SP herinde eller hende du har haft på besøg engang eller evt. egen læge.

Anmeld

17. august 2013

twinny

Frk. Himmelblå skriver:

Aner jeg ikke, men det er sådan et indlæg der, der gør en pige-mor (med en lille dreng i mavsen) en smule nervøs..

Hehe. Skal du ikke. Den første tid skal man jo ikke røre det. For der kan man ikke trække den tilbage. Men når de selv begynder ved jeg så ikke. Hehe. 

Anmeld

17. august 2013

twinny

Janni. skriver:

Jeg vil nok spørge SP herinde eller hende du har haft på besøg engang eller evt. egen læge.

Jeg ringer til egen læge mandag. Vi er flyttet til en anden kommune.  

Anmeld

17. august 2013

Janni.

twinny skriver:

Jeg ringer til egen læge mandag. Vi er flyttet til en anden kommune.  

Så er du 100 % sikker på at gøre det rigtige. Jeg spurgte SP herinde for længe siden ang min dreng. Jeg kan se om jeg kan finde det svar hvis du vil se det.

Anmeld

17. august 2013

twinny

Janni. skriver:

Det er lige her:

https://www.baby.dk/debat/111539pi1/ordet-er-frit/e ksperthjaelp-baby-dreng-2-maaneder--hvad-med-forhu den-og-vask-.aspx

Okay.  Tak. Det var nu os mere om vi måtte trække den tilbage og vaske den. Hehe

Anmeld

17. august 2013

ette1987

Endelig ikk når de er små, men nu kommer jeg da selv tvivl om vi skal vaske den på vores søn der er 2 år og 7 mdr??? 

Anmeld

17. august 2013

twinny

ette1987 skriver:

Endelig ikk når de er små, men nu kommer jeg da selv tvivl om vi skal vaske den på vores søn der er 2 år og 7 mdr??? 

Nej det ved jeg godt. Men nu er det jo han selv trækker den tilbage.  Også kommer der jo skidt ind. 

Men jeg har spurgt lægen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.