VråJepsen skriver:
Måske noget skab, kommode til tøj, et spejl og nogle hylder. :-)
vi har ikke så meget i vores soveværelse ud over en væg med skabe, og et hjemmelavet tøjstativ der hænger ned fra loftet på en gren/kæp. Og vores natborde, samt seng på hvidmalet paller. Så har vi en hvid obevaringshylde/bænk hvor der er lidt nips. Også tv'et hængende på væggen. Så vi os blevet enige om at når lille'fisen får brug for det. Rykker vi i det mindre værelse hvor der ikke kan være så meget ud over seng og sådanne. Da vi jo bare skal sove :-)
men hvad har du i soveværelset nu, og tænker det skal der være i soveværelset?
Der er indbygget skab i værelset, så får ikke brug for mere skabsplads, men måske noget reol -halløj til alle mine bøger. Jeg ville bare meget gerne at det hele så ud som en stor helhed, så når man kommer ind i stuen, så virker det ikke mærkeligt at stuen ved siden af har en seng. Jeg vil gerne at begge dele er "åbne" for ellers tror jeg det kommer til at se for småt ud.
Jeg har ikke mere end skab, seng, sengeborde, lamper og en hylde i soveværelset nu, men vi har også noget mere plads her i huset end jeg får i en lejlighed. Så det jeg gerne vil er, at begge stuer får en helhed over sig, uden at folk tænker "SOVEVÆRELSE". Og jeg er nødt til at udnytte begge rum for jeg har en masse ting jeg skal have med 
Anmeld