Hvad står dagen på i dag? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Fenja09

VråJepsen skriver:

Solen kigger også frem her nu.. Men det har stået ned i stænger hele dagen! :-( 

- ja der skal da være mad nok, når det er til middag hos.. Så kan godt forstå at kokkehuerne måske ikke var på sit højeste. Du må lige skrive når alle middage så er holdt, om du vandt. For det lyder da som en vinder aften i mine øre! 

Det er faktisk muligt at det bliver afgjort i aften for den ene pige er flyttet til Fyn, så ved ikke om hun holder noget. Det er dog planen at vi skal fortsætte med at mødes en gang om måneden, men uden penge imellem og kan vi lave hvad vi har lyst og råd til

Kedeligt med regnvejr - hvor bor du henne i landet? Vi havde det lidt overskyet i formiddags, men solen har været fremme siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Monica P skriver:

jeg skal have kejsersnit på onsdag så her er vi ved at lave mad til den store guldmedalje, det er dejligt når fryseren er fyldt op når man har en nyfødt 

Vi har bagt pølsehorn, pizzasnegle, gulerodsbrud, chokoladekage

så er der lavet 4 gange lasagne, 4 gange tærte, 4 gange kødsovs, 3 gange frikadeller, 4 gange boller i karry nogle frysepizzaer, thaibokse, karrysuppe og hotdog 

så tror ikke vi kommer til at sulte 

Monica 

Så bliver der kokkereret til den store guldmedalje, der er da mad til et par dage i hvertfald :-) 

men dejlig praktisk og smart tænkt! Held og lykke med på onsdag. 

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Fenja09 skriver:

Det er faktisk muligt at det bliver afgjort i aften for den ene pige er flyttet til Fyn, så ved ikke om hun holder noget. Det er dog planen at vi skal fortsætte med at mødes en gang om måneden, men uden penge imellem og kan vi lave hvad vi har lyst og råd til

Kedeligt med regnvejr - hvor bor du henne i landet? Vi havde det lidt overskyet i formiddags, men solen har været fremme siden

Det er lidt snyd med vejret  Haha. 

Jeg bor i Næstved, men nu ligner det da at det holder tørt. 

Uhh...hvad siger mavefornemmelsen? Er du en vinder i aften så? Og det er da også en rigtig god ide, uden det behøver at være det helt store, bare til hygge. Men det lyder da til at have været en knald god ide i fik stablet på benene der. :-)

Anmeld

17. august 2013

Troldemommi

VråJepsen skriver:

Så bliver der kokkereret til den store guldmedalje, der er da mad til et par dage i hvertfald :-) 

men dejlig praktisk og smart tænkt! Held og lykke med på onsdag. 

Mange tak 

Anmeld

17. august 2013

Ayasmor

VråJepsen skriver:

Dejligt når vagterne ikke føles så lange!

ja det var det jeg tænkte. En omgang lækker brunch at starte dagen på så kan resten af den da, ikke blive helt skidt! 

Åhh.. Hun har nok ikke kunne vente med at komme afsted alligevel, og når hun så er hjemme så er jeg sikker på mor bliver overfaldt med en masse oplevelser! 

Ja, det er rigtig dejligt, specielt når det er 12-timers vagter

Du har en god pointe der. Enhver morgen burde starter sådan
Jeg tror også, at jeg får en glad, omend træt, pige hjem

Anmeld

17. august 2013

Mettefpigen

VråJepsen skriver:

Dejligt. Var det et hit hos bassen? :-)

Jaa han ELSKER tog :-) har også været der før med ham :-)

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Ayasmor skriver:

Ja, det er rigtig dejligt, specielt når det er 12-timers vagter

Du har en god pointe der. Enhver morgen burde starter sådan
Jeg tror også, at jeg får en glad, omend træt, pige hjem

Årh ja.. Så det bare med at få den til at gå stærkt ved de lange vagter. Har du vagt imorgen også? Eller har du fri? :-) 

- haha manden er i hvertfald også træt oven på en omgang brunch for han er da gået om kuld på sofaen - alt den mad, man bliver lidt doven haha 

Anmeld

17. august 2013

Fenja09

VråJepsen skriver:

Det er lidt snyd med vejret  Haha. 

Jeg bor i Næstved, men nu ligner det da at det holder tørt. 

Uhh...hvad siger mavefornemmelsen? Er du en vinder i aften så? Og det er da også en rigtig god ide, uden det behøver at være det helt store, bare til hygge. Men det lyder da til at have været en knald god ide i fik stablet på benene der. :-)

Jeg synes alle sammen har været gode, men håber da på at vinde!

Ja, synes også det er dejligt at man kan ses engang imellem til noget lækkert mad - og så husker man også at ses i en travl hverdag når man ved at hver måned er der en dag, hvor vi tøser mødes

Anmeld

17. august 2013

Ayasmor

VråJepsen skriver:

Årh ja.. Så det bare med at få den til at gå stærkt ved de lange vagter. Har du vagt imorgen også? Eller har du fri? :-) 

- haha manden er i hvertfald også træt oven på en omgang brunch for han er da gået om kuld på sofaen - alt den mad, man bliver lidt doven haha 

SYnes faktisk ikke de er så slemme. Jeg arbejder kun 12-timers vagter, så har vænnet mig til dem. Jeg skal afsted igen i morgen, men så har jeg også fri i nogle dage derefter

Haha.. stakkels mand, han tager ordsproget "rest and digest" ret så bogstaveligt

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Ayasmor skriver:

SYnes faktisk ikke de er så slemme. Jeg arbejder kun 12-timers vagter, så har vænnet mig til dem. Jeg skal afsted igen i morgen, men så har jeg også fri i nogle dage derefter

Haha.. stakkels mand, han tager ordsproget "rest and digest" ret så bogstaveligt

Det vel et spørgsmål om tilvænning. Men det da dejligt med fridagene, når vagterne er klaret. 

Haha ja det må man sige, udmattet er han da i hvertfald haha! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.