Hvad står dagen på i dag? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Fenja09 skriver:

Det lyder hyggeligt!

Vi skal ikke så meget her i eftermiddag og lige nu sover både mand og barn middagslur. I aften skal jeg "til middag hos". Vi er nogle tøser som over de sidste 4-5 måneder har inviteret på middag en gang om måneden, og så er der tema, point for mad osv. Altid hyggeligt og sjovt  I aften står den på american BBQ

/Fenja

Dine planer lyder da helt bestemt også hyggelige! håber i får en fantastisk aften 

og det er da en skøn ide i har fået jer der, hvor sjovt. Jeg håber selvfølgelig din middag vinder, er der en præmie lige som i programmet, og med underholdning og det hele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Fenja09

VråJepsen skriver:

Dine planer lyder da helt bestemt også hyggelige! håber i får en fantastisk aften 

og det er da en skøn ide i har fået jer der, hvor sjovt. Jeg håber selvfølgelig din middag vinder, er der en præmie lige som i programmet, og med underholdning og det hele?

Jeg ved endnu ikke om der udtænkt præmie til vinderen, men det er jo en ære i sig selv at vinde  

Den der arrangere aftenen er den der skal sørge for underholdning, god mad, service, nok drikkevarer etc. Ved nogle af aftenerne har der været præmie til den der vandt underholdningen - vi er en del af den og hyre f.eks ikke en sanger eller andet til det. Vi giver hver i sær 150 kr for at deltage.

Vi har indtil videre haft: Diva night, Alice i Eventyrland, SATC pyjamas party og nu american bbq - vi mangler en aften til, så er vi færdige for denne omgang

Anmeld

17. august 2013

Mettefpigen

Her har bassen og jeg været på jernbanemuseet :-)

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Fenja09 skriver:

Jeg ved endnu ikke om der udtænkt præmie til vinderen, men det er jo en ære i sig selv at vinde  

Den der arrangere aftenen er den der skal sørge for underholdning, god mad, service, nok drikkevarer etc. Ved nogle af aftenerne har der været præmie til den der vandt underholdningen - vi er en del af den og hyre f.eks ikke en sanger eller andet til det. Vi giver hver i sær 150 kr for at deltage.

Vi har indtil videre haft: Diva night, Alice i Eventyrland, SATC pyjamas party og nu american bbq - vi mangler en aften til, så er vi færdige for denne omgang

Selvfølgelig er den en ære at vinde, det er jo altid en fed følelse  

- hvor lyder det altså bare super hyggeligt, og rigtig god aften igen i dag.. 

det er også lige til at overskue med hensyn til pris, og nej ville også være lidt voldsomt hvis i hyrede folk til underholdsning. Hvad har der været af underholdning indtil videre? Og hvad for en var din middag? 

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Mettefpigen skriver:

Her har bassen og jeg været på jernbanemuseet :-)

Dejligt. Var det et hit hos bassen? :-)

Anmeld

17. august 2013

Fenja09

VråJepsen skriver:

Selvfølgelig er den en ære at vinde, det er jo altid en fed følelse  

- hvor lyder det altså bare super hyggeligt, og rigtig god aften igen i dag.. 

det er også lige til at overskue med hensyn til pris, og nej ville også være lidt voldsomt hvis i hyrede folk til underholdsning. Hvad har der været af underholdning indtil videre? Og hvad for en var din middag? 

Jeg holdt SATC party, det var vildt hyggeligt. Min menu bestod af: Bruchetta til forret, hjemmelavet kyllingeburger m. hjemmelavet fritter og dip til hovedret og selvfølgelig vanilla cupcake til dessert m. red rooster - slush ice med vodka

Indtil videre har vi haft underholdning i form af "gurgl en sang" - det var vildt sjovt. Vi skrev alle anonyme kort med sangtitler på og så trak man af en hat og skulle derefter gurgle sangen hehe

Så har vi skulle læse en seddel og derefter mime med kropssprog hele sætningen på papiret - kan ikke huske hvad det hedder.

Og så har der været quiz-stafet ( min aften), hvor jeg stillede spørgsmål og så skulle folk løbe op og ringe med en klokke og råbe svaret.

Jeg lavede også " never have I ever" - det passede godt til cosmos, nattøj og sofaen

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Fenja09 skriver:

Jeg holdt SATC party, det var vildt hyggeligt. Min menu bestod af: Bruchetta til forret, hjemmelavet kyllingeburger m. hjemmelavet fritter og dip til hovedret og selvfølgelig vanilla cupcake til dessert m. red rooster - slush ice med vodka

Indtil videre har vi haft underholdning i form af "gurgl en sang" - det var vildt sjovt. Vi skrev alle anonyme kort med sangtitler på og så trak man af en hat og skulle derefter gurgle sangen hehe

Så har vi skulle læse en seddel og derefter mime med kropssprog hele sætningen på papiret - kan ikke huske hvad det hedder.

Og så har der været quiz-stafet ( min aften), hvor jeg stillede spørgsmål og så skulle folk løbe op og ringe med en klokke og råbe svaret.

Jeg lavede også " never have I ever" - det passede godt til cosmos, nattøj og sofaen

Dit tema lyder jo til at være fuldstændig gennemført!! Også den menu.. Jeg blev sulten igen; selvom jeg har kværnet Gud må vide hvor meget til brunchbuffen 

Anmeld

17. august 2013

Fenja09

VråJepsen skriver:

Dit tema lyder jo til at være fuldstændig gennemført!! Også den menu.. Jeg blev sulten igen; selvom jeg har kværnet Gud må vide hvor meget til brunchbuffen 

Ja, jeg brugte også lidt flere penge end jeg fik ind - det må vi gerne. Syntes nemlig det skulle være så gennemført som overhovedet muligt. Vi har været til et arrangement, hvor der desværre ikke var mad nok. Det trækker ned i kokkehuer - i hvert fald hos mig

Vi har forresten solskin her hvor jeg bor hehe

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Fenja09 skriver:

Ja, jeg brugte også lidt flere penge end jeg fik ind - det må vi gerne. Syntes nemlig det skulle være så gennemført som overhovedet muligt. Vi har været til et arrangement, hvor der desværre ikke var mad nok. Det trækker ned i kokkehuer - i hvert fald hos mig

Vi har forresten solskin her hvor jeg bor hehe

Solen kigger også frem her nu.. Men det har stået ned i stænger hele dagen! :-( 

- ja der skal da være mad nok, når det er til middag hos.. Så kan godt forstå at kokkehuerne måske ikke var på sit højeste. Du må lige skrive når alle middage så er holdt, om du vandt. For det lyder da som en vinder aften i mine øre! 

Anmeld

17. august 2013

Troldemommi

VråJepsen skriver:

Ja som overskriften lyder, hvordan ser jeres dag ud i dag? 

har i nogen spændende planer, på sådanne en grå og kedelig dag? 

-Her har vi været en tur på vivaldi og spise brunch, tror at den står på en god tur i hundeskoven med Victor, også måske noget hjemmebag 

jeg skal have kejsersnit på onsdag så her er vi ved at lave mad til den store guldmedalje, det er dejligt når fryseren er fyldt op når man har en nyfødt 

Vi har bagt pølsehorn, pizzasnegle, gulerodsbrud, chokoladekage

så er der lavet 4 gange lasagne, 4 gange tærte, 4 gange kødsovs, 3 gange frikadeller, 4 gange boller i karry nogle frysepizzaer, thaibokse, karrysuppe og hotdog 

så tror ikke vi kommer til at sulte 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.