Hvad står dagen på i dag? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
31 svar
6 synes godt om
17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Ja som overskriften lyder, hvordan ser jeres dag ud i dag? 

har i nogen spændende planer, på sådanne en grå og kedelig dag? 

-Her har vi været en tur på vivaldi og spise brunch, tror at den står på en god tur i hundeskoven med Victor, også måske noget hjemmebag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Elgaard73

Ahhh, det ser lækkert ud.

Her har vi ikke specielt spændende planer. Vi er ved at bygge overetagen om, så i dag er vi i gang med at sætte skunk-væggene op. Dødsygt arbejde, men sønnike (21 måneder) elsker det, for så kan han være med, med alt sit lege-værktøj  Måske tager vi en tur i skoven senere, hvis vejret ellers holder.

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Elgaard73 skriver:

Ahhh, det ser lækkert ud.

Her har vi ikke specielt spændende planer. Vi er ved at bygge overetagen om, så i dag er vi i gang med at sætte skunk-væggene op. Dødsygt arbejde, men sønnike (21 måneder) elsker det, for så kan han være med, med alt sit lege-værktøj  Måske tager vi en tur i skoven senere, hvis vejret ellers holder.

Det var så lækkert, vi kunne næsten også trille ud derfra med alt det der var at vælge mellem Puhaaaa 

Ja, det skal jo gøres, haha ja det ikke tosset med jeres dreng, så kan han rigtig vise jer hvordan man gør  

Ja håber også det holder tæt hvis vi skal en tur i hundeskoven.. 

Anmeld

17. august 2013

Ayasmor

Her står den på arbejde. Jeg har weekend vagt mens kæresten har andre planer. I mellemtiden hygger min datter sig i Tivoli Friheden med sin Morfar og bedste

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Ayasmor skriver:

Her står den på arbejde. Jeg har weekend vagt mens kæresten har andre planer. I mellemtiden hygger min datter sig i Tivoli Friheden med sin Morfar og bedste

Rigtig god vagt!  

Har endelig fri i denne weekend, 2 weekender i træk nu, også næste weekend er det min tur.. Så den skal nydes! 

- hvor lyder det hyggeligt med hende, hun har sikkert en masse at fortælle når i ses 

Anmeld

17. august 2013

Carina:-)

Uh det ser lækkert ud 

Her har jeg arbejdet nogle timer-vi har lige spist frokost og nu snorker yngstemand i barnevognen.

1 stk svigerdatter har lige lånt en bil for at kunne smutte i Bilka-og jeg hygger i sofaen med cola,baby.dk og overvejer om jeg skal finde noget chokolade .

Senere kommer der gæster ,så skal vi nok grille og spille scrabbel til langt ud på natten

Anmeld

17. august 2013

Ayasmor

Rigtig god vagt!  

Har endelig fri i denne weekend, 2 weekender i træk nu, også næste weekend er det min tur.. Så den skal nydes! 

- hvor lyder det hyggeligt med hende, hun har sikkert en masse at fortælle når i ses 

Jo tak. Har allerede overstået halvdelen af vagten, så tiden flyver afsted

Ja for pokker, det er virkelig med at nyde det når man har fri. Og så endda med lækker brunch, uhhhmmm.. Slet ikke en tosset måde at bruge sin lørdag på

Det tror jeg bestemt også hun har. Er lidt træt af, at jeg ikke var der til at sende hende afsted, men så er jeg der når hun kommer hjem i aften igen

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Carina:-) skriver:

Uh det ser lækkert ud 

Her har jeg arbejdet nogle timer-vi har lige spist frokost og nu snorker yngstemand i barnevognen.

1 stk svigerdatter har lige lånt en bil for at kunne smutte i Bilka-og jeg hygger i sofaen med cola,baby.dk og overvejer om jeg skal finde noget chokolade .

Senere kommer der gæster ,så skal vi nok grille og spille scrabbel til langt ud på natten

Det var så lækkert! 

Haha, det lyder da heller ikke tosset. Rigtig god aften til jer! 

Anmeld

17. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Ayasmor skriver:

Jo tak. Har allerede overstået halvdelen af vagten, så tiden flyver afsted

Ja for pokker, det er virkelig med at nyde det når man har fri. Og så endda med lækker brunch, uhhhmmm.. Slet ikke en tosset måde at bruge sin lørdag på

Det tror jeg bestemt også hun har. Er lidt træt af, at jeg ikke var der til at sende hende afsted, men så er jeg der når hun kommer hjem i aften igen

Dejligt når vagterne ikke føles så lange!

ja det var det jeg tænkte. En omgang lækker brunch at starte dagen på så kan resten af den da, ikke blive helt skidt! 

Åhh.. Hun har nok ikke kunne vente med at komme afsted alligevel, og når hun så er hjemme så er jeg sikker på mor bliver overfaldt med en masse oplevelser! 

Anmeld

17. august 2013

Fenja09

VråJepsen skriver:

Ja som overskriften lyder, hvordan ser jeres dag ud i dag? 

har i nogen spændende planer, på sådanne en grå og kedelig dag? 

-Her har vi været en tur på vivaldi og spise brunch, tror at den står på en god tur i hundeskoven med Victor, også måske noget hjemmebag 

Det lyder hyggeligt!

Vi skal ikke så meget her i eftermiddag og lige nu sover både mand og barn middagslur. I aften skal jeg "til middag hos". Vi er nogle tøser som over de sidste 4-5 måneder har inviteret på middag en gang om måneden, og så er der tema, point for mad osv. Altid hyggeligt og sjovt  I aften står den på american BBQ

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.