Vi står lidt i et dilemma herhjemme. Manden har fået et jobtilbud, som han har meget svært ved at sige nej til (faktisk vil han meget gerne sige ja) - men jobbet er i København, og som den inkarnerede jyde jeg er, har jeg lidt svært ved at se mig selv rykke teltpælene op, og flytte til Sjælland. Især fordi det kommer helt ud af det blå, og vi skal snart beslutte os.
Foreløbig har vi aftalt, at jeg skal kigge lidt efter et sted at bo derovre, for at se, om jeg kan finde et sted, hvor jeg evt. kunne forestille mig at slå mig ned. Men jeg aner intet om området derovre, så jeg håber der er nogen herinde, der kan hjælpe mig. Hvor skal man bo i København (og omegn)?
Vi har ikke noget imod at bo lidt udenfor byen, men det skal ikke tage for lang tid at komme ind til København, da vi begge skal arbejde derinde. Området skal være børnevenligt, med gode daginstitutioner i nærheden. Og så vil det være et plus, hvis der ikke er alt for langt til noget natur, men jeg ved slet ikke om det kan lade sig gøre derovre.
Prismæssigt kan vi betale ca. 10.000 kr. om måneden, så man skal kunne leje en pæn lejlighed eller et lille rækkehus til de penge.
Nogen der kan hjælpe?
Anmeld