Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bebsen skriver: Har startet min barnefri weekend med feber, ligger på sofaen og har ondt af mig selv, ser skadestuen, spiser snoller og drikker sodavand
Har startet min barnefri weekend med feber, ligger på sofaen og har ondt af mig selv, ser skadestuen, spiser snoller og drikker sodavand
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Juliekp skriver: Ej hvor hyggeligt Gid det var mig! Ligger med min søster på sofaen og har lige set bold. Vores blå-gule hjerte bløder Men min tattoo siger det hele, en gang Brøndby altid Brøndby...
Ej hvor hyggeligt Gid det var mig!
Ligger med min søster på sofaen og har lige set bold. Vores blå-gule hjerte bløder Men min tattoo siger det hele, en gang Brøndby altid Brøndby...
Jeg har lige smækket benene op, og sat en film på. Så nu tror jeg at jeg vil få lavet nogle popcorn
Tauf skriver: Jeg sidder alene hjemme med en lille smule slik og chips og ser Grease :-DHvad laver i?? Skal vi ikke hygge lidt:-D
Jeg sidder alene hjemme med en lille smule slik og chips og ser Grease :-DHvad laver i?? Skal vi ikke hygge lidt:-D
Vi ser en film, og har lige bagt pandekager, så nu skal der rigtig hygges foran fjernen med stearinlys og det hele :-)
Tauf skriver: Jeg elsker kvinder som er ægte fodbold fans
Jeg elsker kvinder som er ægte fodbold fans
Det gør jeg nemlig også
Desværre var jeg ikke derover, da manden tog afsted og nogen skal jo kigge efter vores lille fis
Jeg bruger aftnen under dynen og kigger lidt herinde på baby & skriver lidt på facebook... Min kæreste er blevet bidt af serien Lost inde på netflix, så det har kørt i 2 uger nu.... ;-)) også har jeg en pige som ikke helt vil sove idag, så hende er jeg inde ved et par gange i timen.
VråJepsen skriver: Uh Vi ser en film, og har lige bagt pandekager, så nu skal der rigtig hygges foran fjernen med stearinlys og det hele :-)
Uh
Frk-S skriver: DJeg bruger aftnen under dynen og kigger lidt herinde på baby & skriver lidt på facebook... Min kæreste er blevet bidt af serien Lost inde på netflix, så det har kørt i 2 uger nu.... ;-)) også har jeg en pige som ikke helt vil sove idag, så hende er jeg inde ved et par gange i timen.
DJeg bruger aftnen under dynen og kigger lidt herinde på baby & skriver lidt på facebook... Min kæreste er blevet bidt af serien Lost inde på netflix, så det har kørt i 2 uger nu.... ;-)) også har jeg en pige som ikke helt vil sove idag, så hende er jeg inde ved et par gange i timen.
Tauf skriver: Hey hvornår har du tid på onsdag? Vi skal nemlig på Viborg sygehus med Elias finger
Hey hvornår har du tid på onsdag? Vi skal nemlig på Viborg sygehus med Elias finger
Vi kender ikke tiden for operationen endnu, det får vi først at vide på tirsdag
Tauf skriver: Det var da træls hun ikke vil sove
Det var da træls hun ikke vil sove
Ja lidt, er vant til at hun er vågen et par gange om natten også.
Hun havde bare en dårlig oplevelse i dagpleje idag, så hun er lidt mor-putte-glad idag... ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128