Hvad lavet i :-D:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

MyLove E

Bebsen skriver:

Har startet min barnefri weekend med feber, ligger på sofaen og har ondt af mig selv, ser skadestuen, spiser snoller og drikker sodavand

God bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

MyLove E

Juliekp skriver:

Ej hvor hyggeligt  Gid det var mig!

Ligger med min søster på sofaen og har lige set bold. Vores blå-gule hjerte bløder Men min tattoo siger det hele, en gang Brøndby altid Brøndby...

Jeg elsker kvinder som er ægte fodbold fans

Anmeld

16. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har lige smækket benene op, og sat en film på. Så nu tror jeg at jeg vil få lavet nogle popcorn 

Anmeld

16. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Tauf skriver:

Jeg sidder alene hjemme med en lille smule slik og chips og ser Grease :-D

Hvad laver i?? Skal vi ikke hygge lidt:-D

Vi ser en film, og har lige bagt pandekager, så nu skal der rigtig hygges foran fjernen med stearinlys og det hele :-) 

Anmeld

16. august 2013

Juliekp

Tauf skriver:

Jeg elsker kvinder som er ægte fodbold fans

Det gør jeg nemlig også 

Desværre var jeg ikke derover, da manden tog afsted og nogen skal jo kigge efter vores lille fis 

Anmeld

16. august 2013

EnSødMor

Jeg bruger aftnen under dynen og kigger lidt herinde på baby & skriver lidt på facebook... Min kæreste er blevet bidt af serien Lost inde på netflix, så det har kørt i 2 uger nu.... ;-)) også har jeg en pige som ikke helt vil sove idag, så hende er jeg inde ved et par gange i timen. 

Anmeld

16. august 2013

MyLove E

VråJepsen skriver:

Uh

Vi ser en film, og har lige bagt pandekager, så nu skal der rigtig hygges foran fjernen med stearinlys og det hele :-) 

Uhm pandekager Det lyder dejligt romantisk

Anmeld

16. august 2013

MyLove E

Frk-S skriver:

DJeg bruger aftnen under dynen og kigger lidt herinde på baby & skriver lidt på facebook... Min kæreste er blevet bidt af serien Lost inde på netflix, så det har kørt i 2 uger nu.... ;-)) også har jeg en pige som ikke helt vil sove idag, så hende er jeg inde ved et par gange i timen. 

Det var da træls hun ikke vil sove

Anmeld

16. august 2013

Troldemommi

Tauf skriver:

Hey hvornår har du tid på onsdag? Vi skal nemlig på Viborg sygehus med Elias finger

Vi kender ikke tiden for operationen endnu, det får vi først at vide på tirsdag 

Anmeld

16. august 2013

EnSødMor

Tauf skriver:

Det var da træls hun ikke vil sove

Ja lidt, er vant til at hun er vågen et par gange om natten også.  

Hun havde bare en dårlig oplevelse i dagpleje idag, så hun er lidt mor-putte-glad idag... ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.