Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Jeg sidder alene hjemme med en lille smule slik og chips og ser Grease :-DHvad laver i?? Skal vi ikke hygge lidt:-D
Jeg sidder alene hjemme med en lille smule slik og chips og ser Grease :-DHvad laver i?? Skal vi ikke hygge lidt:-D
Ligger med min iPad i sengen og putter med bøllerne i maven i Eva kostume... Trængte til lidt frihed uden snerrende tøj..
Sidder og ser kanal 9. Har lige set bold.
Gud hvor har jeg ondt i mit blå-gule hjerte. så nu må jeg ud og spise min chokolade kage som lige er hevet ud a ovnen.
slapper totalt af efter en lang dag på job og vil snart i seng for skal på arbejde imorgen ellers skriver jeg med den skønne jydeinde her inde fra via facebook men hvornår mon vi ikke gør det
jeg ser film på tv2, basse spiller lego spil på min mobil. og ellers sidder i og spiser skruer.. oog drikker pepsi maaax..
ønskebarn74 skriver: Ligger med min iPad i sengen og putter med bøllerne i maven i Eva kostume... Trængte til lidt frihed uden snerrende tøj..
twinny skriver: Sidder og ser kanal 9. Har lige set bold. Gud hvor har jeg ondt i mit blå-gule hjerte. så nu må jeg ud og spise min chokolade kage som lige er hevet ud a ovnen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128