Hvad lavet i :-D:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

MyLove E

Louise <3 Isabella skriver:

Jeg er misundelig på dig!

ej.. Jeg hygger med dyner i stuen, serier i tv og computeren på skødet.. Total afslapning herfra

Jeg er lige hoppet i seng Men nu kommer mine mænder også snart hjem. Min mand har lige skrevet at Elias bare var så sej til at tage sin penicillin her til aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Troldemommi

Jeg har fødselsdag idag og ligger på sofaen og spiser slik og ser der untergang sammen med min mand og venter på det skal blive onsdag så Daniel kommer ud 

Det er nemlig lidt hårdt at have gæster 

Monica

Anmeld

16. august 2013

Bebsen

Har startet min barnefri weekend med feber, ligger på sofaen og har ondt af mig selv, ser skadestuen, spiser snoller og drikker sodavand

Anmeld

16. august 2013

lycly

Jeg er alene med begge unger og har formået at få dem BEGGE til at sove Så nu sidder jeg i sengen og venter på at min kæreste kommer hjem så vi kan komme i seng (vi går altid i seng samtidig med mindre den ene er ude hele natten, så hyggeligt)

Og fjernsynet er i øvrigt slukket, er meget imponeret over mig selv faktisk

Anmeld

16. august 2013

twinny

Tauf skriver:

Men er det til gengæld ikke dejligt at Fck for en gang skyld ligger i bunden

Skønt skønt.  Det elsker jeg. det er det eneste positive lige pt i den danske liga. Haha. 

Anmeld

16. august 2013

Bebsen

Monica P skriver:

Jeg har fødselsdag idag og ligger på sofaen og spiser slik og ser der untergang sammen med min mand og venter på det skal blive onsdag så Daniel kommer ud 

Monica

Tillykkeeeeee

Anmeld

16. august 2013

Millea

Er alene hjemme, kæresten får fri fra arb kl 22, men der er jeg hoppet i seng - skal møde kl 7 i morgen på den afdeling hvor jeg arbejder.. Så skal op kl. 05:00 GAB!!! 

Så sidder i stuen og nyder stilheden med min computer foran mig.. FEDT FREDAG hehe 

Anmeld

16. august 2013

Juliekp

Tauf skriver:

Jeg sidder alene hjemme med en lille smule slik og chips og ser Grease :-D

Hvad laver i?? Skal vi ikke hygge lidt:-D

Ej hvor hyggeligt  Gid det var mig!

Ligger med min søster på sofaen og har lige set bold. Vores blå-gule hjerte bløder Men min tattoo siger det hele, en gang Brøndby altid Brøndby...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. august 2013

MyLove E

Monica P skriver:

Monica

Hey hvornår har du tid på onsdag? Vi skal nemlig på Viborg sygehus med Elias finger

Anmeld

16. august 2013

Bshizzle

På vej hjem fra sol 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.