Første udflugt efter fødslen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

AnonymMor

emmagirl skriver:

Jeg var også i gang helt indtil jeg gik i fødsel. Havde aftaler stortset hver dag, bare for at få tiden til at gå Men var jo så heldig IKKE at gå over tid, så jeg kan ikke klage...  

Jaa, altså den første uge var jeg da ret øm forneden - blev syet - men det var faktisk dejligt at være ude at gå lidt. Jeg gik også ture med bettemand op og ned ad gangen på familieafsnittet Jeg er sikker på at det hjælper på helingen, så man får gang i blodgennemstrømningen. Så selvom det gør ondt kan det GODT svare sig! Det hjalp også på resten af kroppen, som var lettere brugt  

Men husk at lyt til dig selv - for pludselig er ens energi altså bare opbrugt. Og man skal jo gemme noget energi til at være vågen på de mærkeligste tidspunkter Så hvis du tager nogen steder, så husk at medregn hvil og en morfar

hehe ja man bliver efterhåndet godt utålmodig her til sidst håber jeg er ligeså heldig ikke at gå over tid men nu må vi se  

men tusind tak for de gode råd  det er altid rart at få lidt viden og erfaring fra andre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

AnonymMor

Lotus86 skriver:

Vi var til stille 60 års fødselsdagsreception 4 dage efter jeg havde født, og selvom jeg havde det fint, og vores søn sov fra start til slut, så var det alligevel alt for voldsomt, brød helt sammen da vi kom hjem, fordi jeg alligevel havde stresset over det, så det var i hvert fald alt for tidligt for mit tilfælde

okay det lyder heller ikke rart så det vil jeg da klart huske på tak for svaret 

Anmeld

16. august 2013

AnonymMor

Tulle28 skriver:

Det kommer jo an på så meget. Hvordan din fødsel forløber, hvordan du har det psykisk, måske er I vildt trætte og og du meget følsom og også hvilket barn I får. Jeg fik PKS med min første, det var en mandag og jeg var ude og gå en (meget) lille tur om fredagen. Nr. 2 fødte jeg vaginalt men fik en stor 3. grads bristning, så der gik omkring 10 dage før jeg overhovedet var ude af huset.

Lad være med at planlægge for meget og tag det som det kommer. Det er mit bedste råd

mange tak for rådet vi må tage stilling til det hvis det bliver aktuelt efterfølgende, for som du siger afhænger det jo af fødselsforløbet også  

Anmeld

16. august 2013

AnonymMor

MariaE skriver:

Efter en uge var jeg ret normal dernede igen og kunne sagtens have taget en tur rundt og kigge. Gik da også rundt i byen samme dag, dog ikke så langt om dagene efter

mange tak for svaret det lyder godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.