Med nummer 1 var jeg på barselsgangen 6 dage, og var ikke den store til at tage rundt fordi jeg syntes det var svært at lægge hende til med amning - fysisk kunne jeg selv sagtens hoppe rundt men var så usikker på om jeg kunne amme så var ikke til store ture.
Med nummer 2, var jeg nede og navngive dagen efter hun var født med barnevogn og hele familien ;-) jeg selv cyklede 5 dage efter hun var født men der var jeg heller ikke i kontakt med mig selv.
Med nummer 3 gik jeg for meget rundt tror jeg - for havde slet ikke fokus på amningen, det smertede så forfærdeligt og jeg havde bare lyst til at komme væk - men jeg havde ikke overskuddet de første par uger til hele dage væk.
Med nummer 4 var amning nem, han var nem og jeg var ovenpå. Men stadig var det skønt at tage det roligt i starten og bruge tid på bare at amme og nusse. Tilgengæld havde jeg nået alt inden, dagen før fødsel var jeg til jazz i zoo, vi havde nået Tivoli i ugen op til fødseL osv osv osv men jeg var da ude med de store for de havde sommerferie. Tror han var et par uger før vi var på en dags udflugt
Anmeld