spj skriver:
Hvor er hun altså bare strid. Hun burde da støtte op om det.
Jeg kan forstå hvis de nogen gang gør noget man ikke vil have. Fx hvis vi er hos farmor og farfar bliver min datter proppet med juice også selvom vi siger, at nu må hun gerne lige få noget vand. Men sådan er det bare og det er jeg begyndt at acceptere og tænker at det jo ikke er hver dag vi er der.
Men helt ærligt man ved hvor svært det kan være for de små at slippe sutten, så det hjælper jo ikke ligefrem på det at svigermor bliver ved med at træde rundt i det. Kan du ikke tømme skuffen en dag i er der, uden hun opdager det.
Hvad siger de andre børns forældre til det?
Min datter stoppede med sutten i januar hvor hun var 2,9 år og der gik altså lang tid før hun var helt ligeglad med den. Hun spurgte tit om hun måtte sutte på lillebrors, især da han fik samme størrelse som hendes var.
Forstår også med visse ting, det acceptere jeg også, men det er også ting jeg ikke bagefter skal vænne hende af med... Feks kager, slik, eller juice...
Det samme problem havde jeg da hun begyndte at blive blefri. Hun havde et par uheld, og så kom svigermor og mente hun skulle have ble på. Heldigvis var hun der kun få timer, og 2 dage senere var datteren af med bleen...
Altså deres sutte er som hvis jeg snupper farmors smøger... Enten holder man sig væk, eller også så venter man... Og hun viser bare alle tegn på at hun er så klar. Og heldigvis er vi hjemme de næste weekender, så der er ingen der forstyrre...
Vi har ingen lillebror, eller lillesøster, så der er kun fætter der kan friste med sutter
Anmeld