spj skriver:
Ej okay, det er da også lidt tarveligt af hende. Hun kan da ikke være bekendt, at hun ikke støtter op om jeres beslutning.
Man giver da bare ikke en på 5 en sut. Ej, altså 
Min datters kusine bruger også stadigvæk sut og de er lige gamle. Første gang efter min datter havde smidt sine ud og hun var sammen med kusinen med sut i munden, kunne jeg bare se på min datter at hun undrede sig over at hun havde sut.
Vi havde jo sagt det var babyer der brugte sut, som lillebror.
Niks. Hun er faktisk rigtig strid.
Der var en dag, min svigerinde og hendes mand var lige kørt, fætter og kusine skulle passes, og vi var der til overnatning.
alle 3 unger sidder og ser tv, fætter har en sutte, kusine spørger efter en, og får en uden problemer. Min datter spørger så også, hvortil jeg siger nej, den er kun til når du skal sove. Min datter acceptere, og sætter sig og ser tv. Ser godt min svigermor går i skuffen hvor jeg ved hun gemmer ungernes sutter, når hun finder dem efter vi har været på besøg. Tænker ikke mere over det, før jeg kommer ind i stuen, og ser hun sidder med en af kusines GAMLE sutter. (Det er snart 2 år siden hun stoppede med dem) jeg går hen til min datter, og beder om sutte, hun bliver selvfølgelig rigtig ked, for hun havde jo fået den af farmor. Jeg tager hende med ud og trøster hende, og forklare at jeg ikke syntes hun skal have den, og at den faktisk er "adder bader". Hun acceptere og sætter sig igen til at se tv sammen med fætter og kusine.
Min svigermor kommer ind og spørger hvorfor hun var ked af det. Og jeg siger at hun ikke måtte få en sutte, så selvfølgelig bliver hun ked når jeg nu tager den fra hende igen. Og at det altså er MIG der bestemmer. Min svigermor vendte bare rundt, og sagde ikke noget.
Jeg ved vi får en kamp, nok ikke med sutte herhjemme, men jeg stoler ikke på min svigermor, jeg tror at hun giver min datter en sutte når jeg ikke er der, og bare tanken gør mig gal. Hun skal respektere når jeg gør og beslutter nogen ting.
Arr, kan blive helt gal, for det er som om hun slet ikke respektere hendes børn, og svigerbørns opdragelsesmetoder.
Nå, det var lige et sidespor, men jeg ved jeg får kamp til stregen, og jeg er heldigvis klar. Har snart rustet mig til alt med hende.